tijd voor de jumpstyle

Origineel geplaatst door bliepbliep
LOL

enne, laat eens iets horen dat je zelf gemaakt hebt, dan horen we meteen wat gij al kunt en wat gij niet kunt. zodat wij een stukkie feedback kunnen geven.

bliepbliep

mijn stukje jump: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4886690&q=hi :D
haha wat zegt die vocal nou? "ik heb een nieuwe sample-cd"? :halleluja

maar dit gaat toch veel te snel voor jumpen joh, dan raken al die jumperts met hun ledematen in de knoop :D

verder wel een meesterwerk hoor, daar niet van ;)

Ik ben ook tegen dat hokjes gedoe, maar het was meer om de soort kick en het tempo te vergelijken. De drive deed me ook een beetje denken aan de toen geldende "oldschool"

Alleen niet die vrolijke melodielijnen dan iig.

Re: Re: Re: tijd voor de jumpstyle

Re: Re: Re: tijd voor de jumpstyle

Origineel geplaatst door C738
Die lijst ik in :D

-C-

Overkomt je zeker niet zo vaak..:duivels:

Origineel geplaatst door bliepbliep
LOL

enne, laat eens iets horen dat je zelf gemaakt hebt, dan horen we meteen wat gij al kunt en wat gij niet kunt. zodat wij een stukkie feedback kunnen geven.

bliepbliep

mijn stukje jump: http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=4886690&q=hi :D
die vocal :D

king.gif

JumpStyle is bes wel 'n hele goeie marketing stunt... en meer is het ook niet.

Vin ik dan ey

Origineel geplaatst door minoelec
JumpStyle is bes wel 'n hele goeie marketing stunt... en meer is het ook niet.

Dat was ook voor de commercie van techno en mellow ('92), gabber ('95), happy hardcore ('98), trance ('01) en hardstyle ('04). Het hokjes-principe zal altijd blijven bestaan omdat mensen moeite hebben met veranderen...

Origineel geplaatst door elektrovolt
zo makkelijk is jump maken ook weer niet hoor,
ik kwam na een minuut of tien niet verder dan dit:

Jumpbox

Het tempo lijkt wel ongeveer overeen te komen :)

Waarmee heb je dat acid geluidje gemaakt? Lijkt namelijk veel op die acidlab die ik net op youtube geluisterd heb.

Origineel geplaatst door elektrovolt
zo makkelijk is jump maken ook weer niet hoor,
ik kwam na een minuut of tien niet verder dan dit:

Jumpbox

Nee joh das toch prima gelukt, echte raspure jump voor mongolen!
Net als Jackmaster Corky

:geslaagd:

mellow

Die term bestond alleen maar in Nederland, wel de meest verschrikkelijke betitteling ooit...

Re: tijd voor de jumpstyle

Origineel geplaatst door hardcore_wv
Ik ben net lid op dit forum en heb is even goed rondgekeken. Wat mij opviel is dat er vele soorten muziek wordt behandeld. Zelf hou ik van hardcore (daar zijn genoeg threads over), maar ook van jumpstyle. Ik zou ook graag jumpstyle willen maken, alleen is dat een stuk moeilijker dan hardcore.

Dus mijn vraag is: hoe kan je nou goede jumpstyle liedjes maken???

owja, ik gebruik Fruity Loops als software8o)

In all fairness,
Stick 2 the Hardcore. ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
zo :D http://www.youtube.com/watch?v=SbJ5JwpdFBI

maar jump vind ik echt niet om aan te horen...veel te blije deuntjes allemaal :D

Lekker slappe thread dit, schreeuwen dat je jump stom vind is net zo goed kudde gedrag als zeggen dat het cool is, lekker meelopen met z'n allen zonder je erin te verdiepen, net of alle jump bestaat uit blije deuntjes, dan vind ik alle hardcore ook bestaan uit gejatte trancedeuntjes met *kuch* stoere hiphop samples. Neem es de moeite om Noiseprovider met bits & bytes te luisteren, dat is ook jump, maar ik heb er geen blije gezelligheid of polonaise in terug kunnen vinden.

Verder vind ik het fijn om te weten dat de kids die nu jump luisteren later waarchijnlijk techno of hardcore gaan luisteren en geen r&b of hiphop.

Laatst gewijzigd:
Back