Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Toon
Weet er misschien iemand hoe ik dat synthesizer geluidje kan maken? Misschien wel leuk om ook eens andere typische 80's synthesizer klanken toe te lichten bv Miami Vice, Axel F, ...
), dus dat was ik net een beetje aan het uitzoeken of ik die evt ook op de jp8080 na kon maken... Ik heb wel al het geluidje van "why can't this be love" enigszins kunnen recreeren *grin*Origineel geplaatst door bikkel
Jump?
Een OB-Xa zo uit mijn blote hoofd.
Weet er misschien iemand hoe ik dat synthesizer geluidje kan maken? Misschien wel leuk om ook eens andere typische 80's synthesizer klanken toe te lichten bv Miami Vice, Axel F, ...

Origineel geplaatst door bounce
D50 klinkt niet slecht maar het is een digitaal japans popsynthje
van Roland en een OB-Xa is een monster van een anoloog
amerikaans rock&roll beest... dat verschil hoor je echt![]()