De Nederlandse Muziekzenders.......

Doe maar
Hé, er zit een knop op je TV.
Die helpt je zo uit de puree

Mag ik even heftig ageren tegen dit soort forumvervuiling?

Ik luister bijna nooit radio, daarvan krijg ik vlekken in m'n nek en slaap ik slecht. Alleen 's avonds laat komt er nog wel 'ns een leuk nummer voorbij bij de vpro maar verders... puke!

Tja, bij al dit soort muziek knop ik doorgaans weg. Of het baggermuziek is? Zij verdienen er goed geld mee terwijl ik niemand bereik met mijn gekloot. Het is ook weer niet zo erg dat ik er kromme tenen van krijg. Dus gewoon verder zappen en je humeur blijft perfect :biertje:

Dit is niets anders dan lopen gal spuwen over irritante k*tmuziek waar je jezelf te goed voor vind. Je MOET er niet naar luisteren en ZEKER niet anderen mee lastig vallen.
Het ENIGE wat je er mee bereikt is jezelf even een goed gevoel geven TEN KOSTE van anderen. Als JIJ dat wilt doen goed. Maar IK doe daar NIET aan mee.

Dan vind ik een poll over wat je leuk vind oneindig keer zinniger.

Milk Inc is VET commercieel maar het klinkt altijd wel goed qua sounds...

Fuse, je reageert heftig.

Het is niet mijn bedoeling iemand te kwetsen, het is als een grap bedoeld.

Het klopt dat ik me aan die acts erger en dat ik weg kan zappen.

Ik heb het nergens over "te goed voelen voor".....

Ik MOET er inderdaad niet naar luisteren maar ik geloof dat je het wel met me eens moet zijn als ik zeg dat er op de Nederlandse radio en TV bijna niet aan te ontkomen valt.

groeten

Basicsys

Denk dat dat wel meevalt hoor BasicSystems. Op Radio 3 hoor ik toch regelmatig andere muziek dan de standaard top40 die jij noemt.

Origineel geplaatst door fuse
Je MOET er niet naar luisteren en ZEKER niet anderen mee lastig vallen.

Nou fuse, de enige plaats waar ik er niet naar moet luisteren is thuis, op 1000 andere plaatsen moet ik er echter wel naar luisteren, die muziek wordt je overal opgedrongen, over anderen lastigvallen gesproken :P

Met een 'ik doe alles voor knaken' mentaliteit kun je dergelijke reacties verwachten, al; ben ik het met je eens dat je niet voor elke loze act of zoveelste slappe uitgemolken top40 track
een negatieve thread moet starten, dat zou het board totaal verstoppen :D

Een simpele opmerking 'mag die k-muziek ook af' doet wonderen. :D

Zelf mag ik graag naar de concertzender luisteren, bijna geen compressie en een fijne en verrassende programmering.

Hoop dit helpt,

ISPdeRuiter- sophistication since 1958

Tja, radio luisteren dat zou ik inderdaad weer eens wat meer moeten doen...................

Maar ja, je woont samen en iedere avond is er wel weer een of andere serie waar je dan naar kijkt omdat je vriendin het volgt en je niet ongezellig wil doen met een koptelefoon op je hoofd.

groeten

basicsys

Back