M-tron bestanden converteren naar WAV?

RiSC

Stamgast
Een aantal jaar geleden heb ik eens een dos-tooltje gedownload waarmee ik de .cpt bestanden van de GForce M-tron kon converteren naar .wav, een of andere Duitser had het gemaakt. Ik ben een toen een keer kwijtgeraakt bij een disk-crash.
Ik kan het nu niet meer vinden (op internet), heeft iemand dit programmaatje toevallig nog ergens - of een link?

Nou, dat lijkt me niet helemaal legaal hoor. En wat kost die M-tron nou helemaal ? Ga je daar al die moeite voor doen ?

Dat ding kost iets van 109 euro joh... en dan heb je alle patches die ooit zijn gemaakt voor dat ding!

Vette plug-in trouwens. Volgend jaar misschien toch maar een echte kopen :halleluja

Ik heb de echte Mtron al, alleen kan je met die plugin zelf niet zoveel met die samples doen - alleen een paar hele rudimentaire functies zoals de attack aanpassen e.d.
Ik zou de Mtron bestanden dus veel liever naar .wav omzetten om ze dan in Kontakt verder te gebruiken, want daar kan ik veel meer mee. Toets voor toets opnemen heeft ook geen zin, want ik weet gewoon dat dit tooltje bestaat.
De Mtron plugin is trouwens niet compatible met de intel macs, nog een goede reden om de bestanden om te zetten naar .wav

Laatst gewijzigd:
Ja daar heb je wel gelijkt in. Ik zal eens even kijken op het net of ik misschien iets kan vinden of misschien dat ik zelf wat heb liggen even een TB aan data doorzoeken haha..

Ik heb die Mtron ook echt maar ik wil volgend jaar een echte mellotron kopen :halleluja

Ik zal eens even voor je gaan kijken

'k denk dat jij "ConvertMTron" zoekt,
misschien googlen waar jij het kan vinden en/of krijgen,
er zijn zelfs kontakt templates,

Bedankt voor de tip! Ik kan helaas helemaal niks met die naam vinden op google.
Heet het misschien anders, of heb je een link?

Back