Sony MDR-V700 en Sony MDR-Z700 letterlijk hetzelfde?

Refresh

Ouwe rot
zijn de Sony MDR-V700 en Sony MDR-Z700 letterlijk hetzelfde of is er wel degelijk verschil? aangezien ik een boel mensen de V versie zie aanbieden terwijl het de Z versie is. hierdoor begin ik te twijfelen of de Z wel even goed is als de V

Origineel geplaatst door djrazor
volgens http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=80 :

Let op: De (o.a. op Ebay en Marktplaats aangeboden) Sony MDR-Z700 is NIET gelijk aan de V700. De klank van de Z700 is behoorlijk "On Europees"!!! Ook kom je bij eventuele garantieclaims stevig in de knoop (en zul je hem zelf naar Japan moeten sturen...)

Hmm on-europees? Waar zou dat dan aan liggen denk je? (Denk zelf doordat het bedrijf de v700 voor 160 euro aanbiedt en de z700 voor 40 euro op je mat ligt...)
Onderdelen zijn verder volgens mij exact hetzelfde... (Bovendien komt de us/eu versie ook uit de fabriek in Azie...).

Het enige echte euvel is idd de garantie... In het enige engelse stukje van het garantie bewijs staat dat deze alleen in Japan geldig is.
Dus voorzichtig mee omgaan en als ie stuk is heb je pech, maja voor 40 euro kan je dan wel een erg mooie headphone hebben.

Let wel er zijn 2 verschillende versie's van de z700 in omloop een vieze smerige fake uit China waar geen Sony op de hoofdband staat (imitatie) en de echte z700 (die ook op de japanse website van Sony te vinden is). Degene met Sony op de hoofdband is prima ;)

Attachments

• z700.jpg
    z700.jpg
    77,5 KB · Bekeken: 120
Laatst gewijzigd:
Back