mikeandrews
Meer knopjes! Meer! Meer!
Sinds vanmiddag zo'n beestje in m'n setup hangen en wow! Wat een verschil met de 'goedkopere' Lexicons. Ik had hiervoor een Reflex (voorloper MPX-100) en was op zich tevreden hiermee maar nu ik die MPX-1 heb gehoord valt die echt in het niet.
Het is moeilijk uit te leggen maar een galm uit de MPX-1 hoor je bijna niet, maar je geluid verandert gewoon... wordt mooier en ruimtelijker. Zonder dat je het idee hebt 'Hey, iemand heeft de galmkraan open gezet'
. Je hebt dus het idee van een galm, zonder dat je hoort dat er een galmapparaat aan het werk is.
De interface is aardig wennen. Zou volgens Lexicon gebruikersvriendelijk moeten zijn :confused:. Daar zijn ze met de MPX-500 dan beter in geslaagd. Maar er valt uit te komen en de presets zijn trouwens zondermeer zeer bruikbaar. Vanavond maar even lekker de gebruiksaanwijzing doorwroeten om me ongetwijfeld nog verder te verbazen over de mogelijkheden.
Het is moeilijk uit te leggen maar een galm uit de MPX-1 hoor je bijna niet, maar je geluid verandert gewoon... wordt mooier en ruimtelijker. Zonder dat je het idee hebt 'Hey, iemand heeft de galmkraan open gezet'
. Je hebt dus het idee van een galm, zonder dat je hoort dat er een galmapparaat aan het werk is.De interface is aardig wennen. Zou volgens Lexicon gebruikersvriendelijk moeten zijn :confused:. Daar zijn ze met de MPX-500 dan beter in geslaagd. Maar er valt uit te komen en de presets zijn trouwens zondermeer zeer bruikbaar. Vanavond maar even lekker de gebruiksaanwijzing doorwroeten om me ongetwijfeld nog verder te verbazen over de mogelijkheden.
is het een blijver.
. Hmmmm... Wat een geweldige hobby hebben we toch, de enige grens die je hebt is je budget