1550 VST plugins

Ja wat verdient zo een gast er nou op...25 euro per CD en hoeveel verkoopt die daar uiteindelijk van nou dat zal echt niet veel zijn...iedere (boere)lul weet toch gewoon dat die dingen ook kan downloaden op het internet gratis.

Volgens mij is het gewoon een jochie van jaar of 12 net als vroeger met de Commodore 64 games.

Bel jij maar, mijn telefoon is afgesloten :P

Klaarblijkelijk zitten ze te slapen bij Brein. Vertegenwoordigd Brein dan ook de VST clan?
Pfff Brein das echt NSB man
Die arresteren schoolleraren omdat ze een DVDtje van Kabouter Plop laten zien in de klas op de vrijdagmiddag. WANT DAT MAG NIET.

als je wilt weten hoe het werkt: DEMO downloaden, bevalt het dan KOPEN..... dit soort warez illegaal gebruiken en distribueren is gewoon niet goed te praten Punt!

hmmmz ik weet niet wat er in die advertentie stond en of ie claimde dat er bij zat maar technisch gezien....

Hij zou natuurlijk 1550 gratis vst plugins kunnen hebben verzameld, en dan een bedragje vragen voor de verzamelmoeite en materiaal. (niet dat ik dit zelf geloof)

Zou dat dan mogen of moet ie dan van elke developper goedkeuring hebben gevraagd?

Ja wat verdient zo een gast er nou op...25 euro per CD en hoeveel verkoopt die daar uiteindelijk van nou dat zal echt niet veel zijn...iedere (boere)lul weet toch gewoon dat die dingen ook kan downloaden op het internet gratis.

Nou,onderschat dat niet jackthebass...

en vergeet niet je hebt nog dommer als boerelul (en velen zelfs)

en zo dom zijn die gasten niet ze kopen het en verdelen (kopen met 2,of verkopen het verder,niet publiek dan) etc,etc..

het maakt echt veel schade voor de developers,ik denk niet dat dit negatief is!

Back