Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Als dat maar in goede aarde valt.

Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Origineel geplaatst door C738
22 april is de dag van de aarde... kunnen we hier iets mee?

-C-

Alles op groene stroom laten lopen dan maar?

Origineel geplaatst door dsil
Wordt eens tijd dat ik ook eens op zo'n meeting langskom.

Ik zet het in de agenda! :okdan:
dan kan ik vast wel met jou meerijden }:|

Ik woon in Alkmaar, mensen zonder vervoer die nu denken "jeeh als ik nou vervoer had, dan nam ik mijn.......... mee" of "jeeh, wat jammer nou, ik heb geen vervoer dus ik kan niet...." pb me dan even, wellicht kunnen we wat regelen. :koffie:

Ik ben waarschijnlijk wel weer van de partij. Dan neem ik een korg poly61 mee.

Origineel geplaatst door Sioux
Ik schijn er ook te zijn :D

Je meent het. :engel:

Ik zal ook wat meebrengen, moe nog verzinnen wat het gaat worden. Roland Juno-106, RE-501 en of Clavia Nord Lead 3?

Origineel geplaatst door FrankH
Je meent het. :engel:

Ik zal ook wat meebrengen, moe nog verzinnen wat het gaat worden. Roland Juno-106, RE-501 en of Clavia Nord Lead 3?

Juno106 :D

Tis lang geleden dat iki daar op heb gespeeld.

Prima :)
Lokatie is gewoon in orde, da's het belangrijkste natuurlijk.

Rond begin april wil ik een officiele aankondiging plaatsen op dit forum.
Vanaf dat moment is het mogelijk jezelf (en evt. gear) in te schrijven via een nader bekend te maken email adres.

Maar natuurlijk mag je dat laatste ook hier in deze thread voor-aankondigen :)
In dat kader: ik denk dat ik òf m'n Kawai K5000 òf m'n Oberheim OB-Xa met DSX òf m'n Korg Polysix ga meenemen dit keer.

In dat kader, we denken nog over een nieuwe feature, de zgn. "synth battledrome" waar synthforummers elkaar desgewenst (in afgeschermde omgeving, denk Mad Max 3) fysiek kunnen aftuigen met patchkabels, trafoblokken en modulaire moogs...

Hmm, is misschien wel eens leuk om iedereen z'n zooi te zien/horen, ben vooral wel benieuwd naar dat 'vintage'-spul en modulars enzo aangezien je die in het echt niet zo vaak tegenkomt.

Origineel geplaatst door Hanz
In dat kader, we denken nog over een nieuwe feature, de zgn. "synth battledrome" waar synthforummers elkaar desgewenst (in afgeschermde omgeving, denk Mad Max 3) fysiek kunnen aftuigen met patchkabels, trafoblokken en modulaire moogs...

:halleluja

-C-

Dan zijn de plug-inners toch in het nadeel, of worden er bananenstekkers ter wurging en kastijding beschikbaar gesteld door de organisatie?

Re: Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Re: Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Origineel geplaatst door FrankH
Groene decoratie, lianen en oerwoudgeluiden.

nee, da's voor op de dag van de natuur, voor de dag van de aarde, zal de aarde speciaal voor zichzelf 360° rond haar as draaien in één vloeiende beweging !!!

22 april is trouwens de dag van de zon & 23 april de dag van de maan

Re: Re: Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Re: Re: Re: Re: Binnenkort weer een Synthforum meeting!

Origineel geplaatst door JazzMann
nee, da's voor op de dag van de natuur, voor de dag van de aarde, zal de aarde speciaal voor zichzelf 360° rond haar as draaien in één vloeiende beweging !!!

22 april is trouwens de dag van de zon & 23 april de dag van de maan
Scherp hoor! :D

Duurt die 360 graden draai toevallig precies één etmaal. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Daar tootsten we op. :mega:

Ik geef er dan toch de voorkeur aan om de festiviteiten op te luisteren met een zak tuinaarde.

Back