djrazor
Cortex Driller
hey djrazor, kan het niet super goed horen hier zo op mijn laptop, maar je tracks klinken best leuk hoor![]()
Thanks, echt tof om te lezen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hey djrazor, kan het niet super goed horen hier zo op mijn laptop, maar je tracks klinken best leuk hoor![]()

Nee gekheid, best vet, freaky etc. zat alleen te wachten op het moment dat er een gore punchy kick in klapte.

Coolz! Maar wat snap ik dan precies?![]()

Dit met een simpele kick eronder geplakt is DIK!

Inspiratie?Raad eens de bron waarmee die kick gemaakt is..

Hehe, thanks, gelijk effe een reminder voor mezelf dat ik deze track nog moet afmaken. Heb al wat meer lagen erbij zitten, maar door drukte ben ik nog niet heel ver gekomen. Ik upload 'm wel weer als 'ie af is.@djrazor ..je laatste snippet ff geluisterd op de laptop. ik hoor dat je een behoorlijke talent heb voor ingewikkelde goed klinkende beats/ritmes. Ik ga van het weekend door mijn monitors luisteren voor de sound.
Inspiratie?
Anyway, hoe kan ik luisteren dan? Lijkt erop dat je een account moet hebben. Kun je 'm niet hier uploaden? Dan is 'ie direct te luisteren via de player![]()

Kick mag wellicht iets meer decay, hoewel zo af en toe zoals bijvoorbeeld 2.35 ook wel geinig is. Anyway, de Resonator en Sherman gaan wel goed samen in ieder geval
Geen idee trouwens wat de bron van je kick is.... Een grote soeppan en pollepel? 
Geen idee trouwens wat de bron van je kick is.... Een grote soeppan en pollepel?![]()