maak 'n stukje darkcore, industrial of terror

Effe een stukje live opgenomen getweak. Het geinige is dat in het hele stuk slechts 1 oscillator gebruikt wordt. U hoort de Dark Energy door de Sherman FB2, aangestuurd en gemoduleerd door een aantal modules van Doepfer.

Attachments

• 2011-05-05-Doepfer Jam.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 78
Vandaag 'ns ff lekker zitten spelen met m'n nieuwe fireworx! Dit liedje heb ik speciaal gemaakt voor een lief mager gabbersnolletje :D neee da's lullig, Kimmie is cool...

Attachments

• KIMMIEEEE!!!.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 83
Gisteren wat nieuw spul opgenomen. De jam & mix zelf is nog behoorlijk in progress, maar vind het idee wel geslaagd.

Attachments

• NoizyStart.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 86
Effe een stukje live opgenomen getweak. Het geinige is dat in het hele stuk slechts 1 oscillator gebruikt wordt. U hoort de Dark Energy door de Sherman FB2, aangestuurd en gemoduleerd door een aantal modules van Doepfer.

Dit met een simpele kick eronder geplakt is DIK!

Pak de magie, niet moeilijk over doen, gewoon een lekkere subkick onder plakken 4/4 met een lekkere variatie. En klaar......dikke track.

Vorige snippet eigenlijk niet meer aangeraakt... :bekdicht:

Wel weer met iets nieuws begonnnen, ben nog niet helemaal tevreden, er mist toch nog wat naar mijn gevoel. Suggesties zijn uiteraard welkom :)

Attachments

• 2012-01-18-snippet-01.mp3
    3,9 MB · Bekeken: 80
Heey Peeps,

Behalve mijn Sherman+M-Resonator heb ik een compleet nieuwe setup. Het was even slikken maar nu begint het te wennen. Hier een snippet met mijn nieuwe spullen. Gewoon een heel simpel patroon maar dan met veel tweaken en knoppen gedraai. Raad eens de bron waarmee die kick gemaakt is..

http://speedy.sh/y2Ddz/Setting-Sun-World.mp3

@djrazor ..je laatste snippet ff geluisterd op de laptop. ik hoor dat je een behoorlijke talent heb voor ingewikkelde goed klinkende beats/ritmes. Ik ga van het weekend door mijn monitors luisteren voor de sound.

Raad eens de bron waarmee die kick gemaakt is..
Inspiratie? :D

Anyway, hoe kan ik luisteren dan? Lijkt erop dat je een account moet hebben. Kun je 'm niet hier uploaden? Dan is 'ie direct te luisteren via de player :okdan:

@djrazor ..je laatste snippet ff geluisterd op de laptop. ik hoor dat je een behoorlijke talent heb voor ingewikkelde goed klinkende beats/ritmes. Ik ga van het weekend door mijn monitors luisteren voor de sound.
Hehe, thanks, gelijk effe een reminder voor mezelf dat ik deze track nog moet afmaken. Heb al wat meer lagen erbij zitten, maar door drukte ben ik nog niet heel ver gekomen. Ik upload 'm wel weer als 'ie af is.

Inspiratie? :D

Anyway, hoe kan ik luisteren dan? Lijkt erop dat je een account moet hebben. Kun je 'm niet hier uploaden? Dan is 'ie direct te luisteren via de player :okdan:

Inspiratie haha.. duister energie 8D

Oh... synthforum linkje dan:

Attachments

• Setting_Sun_World.mp3
    7,1 MB · Bekeken: 75
Sew hey, da's laag! :okdan:
Crushy geluiden zijn wel geinig, alleen vind ik het stereobeeld niet zo, 't trekt een beetje aan de oren zegmaar. Er valt ook veel weg in mono. Voor de rest best geinig, 't geheel klinkt erg zenuwachtig en paranoia:D Kick mag wellicht iets meer decay, hoewel zo af en toe zoals bijvoorbeeld 2.35 ook wel geinig is. Anyway, de Resonator en Sherman gaan wel goed samen in ieder geval :) Geen idee trouwens wat de bron van je kick is.... Een grote soeppan en pollepel? :mexico:

Back