maak 'n stukje darkcore, industrial of terror

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

Deze thread is niet zo heel oud maar toch verdient ie een lekker kick (ja ook een muzikale kick).

Bij deze:

Attachments

• tekno.MP3
    934,7 KB · Bekeken: 113
Laatst gewijzigd:
Hier een miniscule probeersel uit mijn 85% nieuwe studiootje: :koffie:

De synths heb ik zomaar erbij gedaan. Nog niet goed gesequenced maar wel eigen gemaakte patches.

Attachments

• Take_Off.mp3
    1.018,5 KB · Bekeken: 106
Om niet al te diep op in te gaan was ik even verdrietig en gefrustreerd met de verkiezingsuitslagen en toen heb ik dit klein frutseltje gemaakt.

Enjoy. ;)

Attachments

• Snippet.mp3
    1,7 MB · Bekeken: 92
hoe krijgen jullie dat mooie spelertje in jullie posts? ik zal denk ik later op de avond wat posten, ik was al bezig met wat kicks deze avond:koffie:

Was maar een frutseltje maar zeker thanks mensen voor de replies! Geeft me motivatie om er iets mee af te maken. Geluidsbron is de Radias met cross-modulatie :P De microKorg was zeer krachtig wat dat betreft.

@ The Untitled
Mooie track. Ik vind die orchestraal geluiden op het einde wel tof maar die viool? door de nummer heen klinkt een beetje te clean vergeleken met de rest van de geluiden. Voor de rest vett!

Mooie track. Ik vind die orchestraal geluiden op het einde wel tof maar die viool? door de nummer heen klinkt een beetje te clean vergeleken met de rest van de geluiden. Voor de rest vett!
Bedankt :). De melodie door het nummer heen was eerst een simpele lead met een gigantische bak distortion (teveel eigenlijk ^^) en dit is nu inderdaad weer het andere uiterste.
Toch nog eens proberen om een middenweg te vinden.
Bedankt voor de feedback :).

Thanks :) Ben ik blij mee dat die gekkigheid gewaardeerd kan worden. Je hoort inderdaad een Sherman (Restyler). Overige is één voice van een Tetr4, M-Resonator, oversturen op een EPM6 mixer, een Radias in de achtergrond, en een reverb over alles van Samplitude.

Als je in de buurt van Waalwijk komt kan je hem altijd komen proberen bij mij. Ik moet wel zeggen dat ik veel meer met de M-Resonator freak dan met de Restyler. Ik denk dat de gewone Sherman Filterbank 2 wel iets meer kan.
De M-Resonator is voor mij de echte freakbak en de Restyler de kers op de taart. Verder heb ik nog een Mbase11 en een T-Resonator maar die gebruik ik iets minder.

Deze thread verdient inderdaad meer aandacht! Zelf ook maar 's wat posten dan....

Moest een jaar of 2 geleden wat frustratie wegwerken. Nou, dat is gelukt...
Heb de track nooit afgemaakt, maar 't lijkt me herrie genoeg om hier te kunnen posten.

Attachments

• 2008-11-08.mp3
    6,8 MB · Bekeken: 107
gappig, dit topic heb ik nog nooit eerder gezien

uit de oude grabbeldoos ik schat een 3 jaar oude track

Attachments

• D-Joriz-True Terror.mp3
    3 MB · Bekeken: 92
Deze is van alweer 6 1/2 jaar geleden.....

(waar blijft de tijd? :?)

Deze is vettttttt man :halleluja

Het leukste vind ik die opbouw van ongeveer 3.30 tot zeg maar 4.30 en hoe die bass er heel apart inkomt rond 4.30 plus die zieke filter rond 4.15 en die lage gegrom die daarvoor komt. Gewoon vett!

Deze thread verdient idd meer aandacht. Ik zet hem toch bij mijn abonnementen anders mis ik hier wat merk ik. Ophoog kicken.. Kick kick kick

Back