Origineel geplaatst door elektrovolt
TS:
je moet dat eens aan forumlid Smackos vragen, die zit bij de wereldberoemde jumpstyle crew HAKKE TEAM
De DIRTY BROWN JUMPERS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TS:
je moet dat eens aan forumlid Smackos vragen, die zit bij de wereldberoemde jumpstyle crew HAKKE TEAM
Origineel geplaatst door Franz.K.
Ik heb wel een paar samplecd's al maar een kick layeren ???? bedoel je meerdere kicks tegelijk afspelen daarmee ???
Ik heb wel wat melodieen al gedownload maar ik wil het zelf een keertje proberen.
Ik weet dat jumpstyle moeilijke muziek is, en dat ik misschien beter moet beginnen met iets makkelijkers, maar in jumpstyle kan ik mijn gevoel het beste kwijt !!![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jxJgSNiZ0xU
Ik bedoel dan dit soort tracks..dat geluid "tuuutuuutuaataa" is zo vet. en die "dukdukdukdukdukdukdukdukduk" ook
jumpstyle moeilijke muziek? Origineel geplaatst door fjoesz
ja lekker franzl, met je atari-sig en een s950 gevraagd
hihi
misschien moet je eerst jazz eens proberen

het schijnt ook nog eens uit België te komen...
Origineel geplaatst door kefkekeyser
Als Belg wens ik mij te distantiëren van al die jump herrie...
.

Origineel geplaatst door Arv
Ik denk dat het een beetje populair is bij VMBO jeugd enzo.. Nou dan weet je het wel.
Origineel geplaatst door JvB
of heeft muziek met emoties te maken ???
ik vind jou mening hier over nog veel dommer als jumpstyle.
niet iedereen is zo geleerd als jou en heeft zoveel verstand van muziek en heeft ook zoon goede smaak als jou ,want voor smaak moet je toch wel op de universiteit hebben gezeten.
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Bij mij wel! Of moet muziek wiskundig correct verantwoord zijn?
Origineel geplaatst door Grooveboy
elektronische tot lage klasse? ik vind t beetje onzin, dat je dat per muziek stroming kan zeggen.
Ik denk eerder: simple muziek voor de simple ziel, of voor diegene die zin in iets simple's wil!
elektronische muziek is namelijk zo breed dat t door de avant garde als mensen in een debielenhuis gewaardeerd
kan worden. (en vast ook gedaan word!)

niet iedereen is zo geleerd als jou en heeft zoveel verstand van muziek en heeft ook zoon goede smaak als jou ,want voor smaak moet je toch wel op de universiteit hebben gezeten.