6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Nightstorm
maar dan vraag ik me af waarom er met jump niet geexperimenteerd zou kunnen worden...zou je sequencer dan blokkeren ofzo?
Origineel geplaatst door mavn
We begeven ons hier op zeeeer glad ijs......
Verder vind ik het kwalificeren van een muziek stijl per definitie verkeerd. IK vind jumpstyle/hardcore/enz. simpele tyfusherrie waarin geen enkele vorm van muzikaliteit (laat staan emotie.....) zit. Maar omdat IK dat vind, wil dat nog niet zeggen dat het ook zo is........
gr,
Marc
de 'Rietveldtypes' zijn degene die uit sociale overwegingen bepaalde muziek niet luisteren of slecht vinden, dat is pas zielig meeloopgedrag
Wat ik ermee bedoel is dat op die scholen nogal wat kuddegedrag voorkomt, dat wil zeggen dat de meerderheid het ook schijtmuziek vind maar omdat alle vriendjes er ook heengaan (feest) dan ga ik maar ook.. Zelfde voor hardcore.
de gemiddelde studentenparty is ook niet te doen moet ik zeggen. zo plat als de tering. kuddegedrag van hier tot tokyo
Origineel geplaatst door C738
Wat ik wel grappig vind aan jumpstyle is dat het wel een heel sociaal cultuurtje is en ze hun jumpstijlen delen.
Ik zie nog niet dat urban types technieken delen om heel stoer te kijken of hun vette oversized broeken te strijken.
-C-
hahahaha briljantOrigineel geplaatst door C738
Wat ik wel grappig vind aan jumpstyle is dat het wel een heel sociaal cultuurtje is en ze hun jumpstijlen delen.
Ik zie nog niet dat urban types technieken delen om heel stoer te kijken of hun vette oversized broeken te strijken.
-C-

Origineel geplaatst door 6 trak
Cultural Learnings of Junkstahl for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan

!Origineel geplaatst door mavn
We begeven ons hier op zeeeer glad ijs......
Er is (helaas?) wel degelijk een verschil tussen hoge cultuur en lage cultuur. Waarbij een symphonie orkest tot de hoge cultuur behoort, en André Rieu tot de lage. En zonder mensen te willen beledigen heb je voor het "snappen" van hogere cultuur vormen een iets grotere algemene ontwikkeling nodig. In het concertgebouw zitten daardoor nu eenmaal meer universitair geschoolde mensen dan vmbo-ers (if any....) Gelukkig voor deze discussie hoort ALLE "populaire" muziek (daar hoort ook electronische muziek bij) binnen deze context tot de lage cultuur.
Verder vind ik het kwalificeren van een muziek stijl per definitie verkeerd. IK vind jumpstyle/hardcore/enz. simpele tyfusherrie waarin geen enkele vorm van muzikaliteit (laat staan emotie.....) zit. Maar omdat IK dat vind, wil dat nog niet zeggen dat het ook zo is........
![]()
gr,
Marc
Ik denk dat platenmaatschappijen hier ook aan meewerken....(of juist niet eigenlijk)Origineel geplaatst door Nightstorm
...het is alleen zo dat mensen zich teveel laten leiden door wat er al is, dat als de standaard beschouwen en daar niet vanaf durven wijken
Origineel geplaatst door Vague_Entity
maar kvind hakkuh leuker :-p
Origineel geplaatst door the perculator
Ok ik dacht dat we deze manier van over cultuur praten aan het einde van de 18de eeuw hadden afgeschud. Europees elitair gedachtegoed.
) en films van Jean Claude van Damme. En bij een schilderij van Mondriaan roepen: "Dat kan mijn kind van 5 ook"Origineel geplaatst door Franz.K.
Hoe maak je Jumpstyle sounds ?
Ik ben al een hele tijd bezig met fruityloops en reason en heel veel plugins, en ik krijg wel wat leuke dingen, maar ik heb nog problemen met die typische jumpstyle sounds.
Dan bedoel ik: kicks en vooral leads.
En het maken van een melodie.
WIE KAN ME HELPEN !
JUMPSTYLE!!
Hoe maak je sounds ?
succes iig.Origineel geplaatst door deniax
hij tikt nogal he.. kweet niet of dit bewuste keuze is geweest.