Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Leendert
Weetje wat ik nog t allergrappigste vind van deze thread (afgezien dat ik ook niet van jump houd) is dat jullie allemaal nepjump filmpjes hebben, naja ik zag een iemand een beetje redelijk jumpen maar voor de rest zijn t allemaal nepperts.![]()
![]()
Origineel geplaatst door bliepbliep
![]()

Idd, ik zie eingelijk het licht: liefde, verdriet en geluk zijn eenvoudige emoties. Ik wil alleen nog even weten dan welke eenvoudige emotie Jump ontlokt, zodat ik het nu echt in het hokje "Lage Cultuur" kan stoppenOrigineel geplaatst door onzefree
eindelijk iemand die mij begrijpt!!!!!
dankjewel voor deze uitleg, ik hoop dat bij velen nu de vellen van de ogen zijn gevallen!!
![]()

Origineel geplaatst door C738
Een schilderij van mondriaan... ergens heel simpel maar aan de andere kant geniaal. Je kind van 5 kan het, ik kan het jij kunt het... maar mondriaan dééd het.
Ik denk dat 'De kracht van de eenvoud' hier wel heel goed uitgebeeld is. Er zit een bepaald idee achter, een visie.
-C-

Origineel geplaatst door plieuw
het gaat dan eerder om het idee, maar jumpstyle is nu al uitgemolken maar nog steeds een goede cashcow.
Origineel geplaatst door Engineer
Het gaat in ieder geval Obesitas tegen ...

Origineel geplaatst door gemmetje
Het wordt dus nog erger.....
Vanmorgen (of was het gisterenmorgen...) hoorde ik op de radio dat mislukt politicus Hilbrand Nawijn ook bezig was met 'n jump-track.
Typisch gevalletje van "mosselman, eat your heart out".
enige voordeel hieraan: als men nu al zo gaat beginnen, sterft jump mss wel 'n nog snellere dood dan happy hardcore
Origineel geplaatst door YouHn
Aan de ene kant ben ik ook tegen de copy-paste-geest van tegenwoordig, maar al dat ge-copyright wordt ik ook moe van. Muziek kan naar mijn mening niet "van iemand zijn". Er worden misschien wel nieuwe dingen verzonnen, maar alles is ergens op gebaseerd/geinspireerd. Als niemand zich druk maakt over wat nou van wie is, dan hebben we dat gezeur over muziek jatten/rippen ook niet meer. Maar ja, das slechts mijn mening.
Origineel geplaatst door YouHn
Aan de ene kant ben ik ook tegen de copy-paste-geest van tegenwoordig, maar al dat ge-copyright wordt ik ook moe van. Muziek kan naar mijn mening niet "van iemand zijn". Er worden misschien wel nieuwe dingen verzonnen, maar alles is ergens op gebaseerd/geinspireerd. Als niemand zich druk maakt over wat nou van wie is, dan hebben we dat gezeur over muziek jatten/rippen ook niet meer. Maar ja, das slechts mijn mening.
[/B]