jean michel jarre nieuwste cd téo&téa

JMJ Nieuwe stijl? :confused:
Ik vind het bijzonder conservatief van de synthgoeroe, en stelt met deze ongeinspireerde bagger menig fan teleur ben ik bang.
Hij zal wel krap bij kas zitten want dit doet het natuurlijk erg goed op de dansvloer en uit angst zal hij de zaak wel lekker DJ vriendelijk bedacht en geproduceerd hebben.

Jammer, zou zijn jeugdige inspiratie hem in de steek gelaten hebben?

Heerlijk, deze thread! :)

Jarre is goed bezig!
Nee, Jarre is slecht bezig!

ff ontopic...ik vind het zo slecht niet hoor, die Teo & Tea. Het klinkt in ieder geval als een klok.
Laten we hopen dat het een goede single is op een goede plaat.

Heerlijk, deze thread!

Jarre is goed bezig!
Nee, Jarre is slecht bezig!

Als voorlopige conclusie stel ik voor....Jarre is bezig! ;)

Origineel geplaatst door Tom 32
Zijn we dus wel één (wel, twee) van de weinige(n) ;)

3 dus. :D

Ik hoop dat de single het meest commerciële deel van T&T is. Anders wordt 't een doorbijtertje. Wel een errug grappig filmpje. Errug camp ook.

'k mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik heb het hele album al op een nieuwsgroep gevonden.
Ben nu aan het luisteren. 't Is nog erger dan ik dacht. Track 1 gaat wel (beetje visage achtig), maar de rest is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend (K.U.T). Je vindt hem in alt.binaries.boneless.
Is misschien wat lastig voor de niet computer freaks onder ons, maar voor die mensen die wel weten hoe je met nieuwsgroepen moet werken en eerst even willen luisteren voor ze het kopen, is dit een goede kans.

Als Jarre fan van het eerste uur vrees ik dat ik hem toch ga kopen om de collectie compleet te houden. Ik lijk wel gek !

Je kan zeggen wat je wilt maar de produkties van z'n albums zijn altijd wel spotless en zeer bij de tijd.

Maar ik wil helemaal niet dat ze bij de tijd zijn.
Shit, ben ik toch een ouwe lul.

Origineel geplaatst door fuse
Je kan zeggen wat je wilt maar de produkties van z'n albums zijn altijd wel spotless en zeer bij de tijd.

daar heb je lekker veel aan als er Sh*t op staat :)

Origineel geplaatst door renepela
Maar ik wil helemaal niet dat ze bij de tijd zijn.
Shit, ben ik toch een ouwe lul.

helemaal niet , denk dat JMJ meer aan de produktie heeft gewerkt en de rest is vergeten ;{
kan best zijn dat hij al die fanmail zat is , wat dat betreft is hij goed bezig :D

Origineel geplaatst door renepela
Als Jarre fan van het eerste uur vrees ik dat ik hem toch ga kopen om de collectie compleet te houden. Ik lijk wel gek !

Onder kenners ook wel bekend als het "Syndroom van Jean de la Michel"

vernieuwend is het niet te noemen , vindt het niet slecht maar niet jmj style , vindt k wel jammmer , beetje die oude ingidiente van oxygene equnox mixen met dans styl , dat je nog wel hoort dat het jmj is , mischien in 2008
of bestaan die al jmj dance remixen
8>

Origineel geplaatst door turtel
of bestaan die al jmj dance remixen 8>

... al in een dozijn officiele albums. Been there, seen that, cried about that. ;{

Trouwens, persoonlijk hoor ik hier zelfs helemaal geen referenties meer terugkomen naar ouwe Jarre-platen. Da's dan wel weer vernieuwend, voor zijn doen... ;)

Dit album is gewoon JMJ stijl in een dance/trance achtig jasje. Alhoewel het ook wel wat tracker achtigs heeft.

Je kunt lullen wat je wilt maar hij klinkt gewoon goed. Alhoewel of de mp3s min of meer verneukt zijn.
(goeie tip trouwens)

Chatterbox vinnik wel lache.

Zeker een 'To buy'

Dit soort house/dance hoorde je standaard op elke Sega Arcade game kast rond 1996, in elk geval vernieuwend dat je er niet meer bij hoeft te skieeen.

Commerciële wanhoopspoging?

jgeers01 doet het beter als je het mij vraagt.

Back