KiaM
Ouwe rot
Als je het verloop kent van Mondriaan zijn leven kent dan weet je precies waarom het tweede schilderij duidelijk Mondriaan is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door KiaM
Daar heeft niets mee te maken. Als ik een schilderij van Rembrand zie waar hij duidelijk afwijkt van zijn manier van schilderen dan kan ik zeggen, dit schilderij is niet als schilderij van Rembrand te herkennen.
Als ik deze plaat opzet dan is er niemand die zal zeggen, Hey das duidelijk JMJ.
Dat is het punt.
Begrijp me goed ik keur JMJ niet af, maar ik had het gewoonweg intressanter gevonden als hij een plaat had gemaakt die bol staat van de orginele geluiden ritme's en melodieen, met het duidelijke onmiskenbare geluid van JMJ.
Dat is nu in mijn ogen dus niet zo. Dat is het enige wat ik er aan opmerk. Of het JMJ waardig is vind ik niet eens intressant, de beste man moet doen waar hij zin in heeft. Het is dan ook geen waardeoordeel, snappie?
Kijk naar Kraftwerk, die herken je duidelijk in hun laatste muziek die ze gemaakt hebben.
Origineel geplaatst door Catalunya
Kan "het oudere werk" alleen maar naar beneden halen
Begrijp me goed ik keur JMJ niet af, maar ik had het gewoonweg intressanter gevonden als hij een plaat had gemaakt die bol staat van de orginele geluiden ritme's en melodieen, met het duidelijke onmiskenbare geluid van JMJ.
Die ouwe meuk (die overigens mooi is) hebben we wel gehad. Waarom iets maken wat lijkt op ouder werk????? Kan "het oudere werk" alleen maar naar beneden halen
Heeft trouwens wel iets weg van deze band
geinige versie

Origineel geplaatst door Ramirez
De naam Jarre is geld waard.
En daar maken ze daar gretig gebruik van.
Je weet natuurlijk niet wat er allemaal achter de schermen afspeeld,en welke mensen hem hebben aangezet tot deze wanhoopsdaad.
.

maar ik had het gewoonweg intressanter gevonden als hij een plaat had gemaakt die bol staat van de orginele geluiden ritme's en melodieen, met het duidelijke onmiskenbare geluid van JMJ.
. (ik plaag maar een beetje, laat dat duidelijk zijn).
Origineel geplaatst door Digimod
Klopt dus voor het geld hoeft hij het niet meer te doen, en voor de
fans is deze CD een beledeging , dus ja wat wil hij nu met deze CD ?

Origineel geplaatst door Yoozer
Zo progressief als Jarre was door iets met synths te doen in de tijd dat gitaren de boventoon voerden, zo conservatief zijn z'n fans die elke keer een herhaling van z'n originele materiaal willen horen. (ik plaag maar een beetje, laat dat duidelijk zijn).
Origineel geplaatst door Yoozer
Beschouw je Zoolook ook als een JMJ plaat?![]()
Origineel geplaatst door anoniempje
hahaha hij is leuk, hoe kom je daaraan ?
Het album is in Nederland wel goed ontvangen

Origineel geplaatst door fuse
Denk dat je jezelf alleen maar voor schut zet om jezelf te outen als een extremistische Jarre 'fan'. Lekker makkelijk je eigen waarheid verdedigen.
Aan het materiaal kan het niet liggen want de man gebruikt pruttools.![]()
en je moet tegen kritiek kunnen als Jarre Fan

Origineel geplaatst door fuse
JMJ is altijd al een presetten man geweest. En qua melodieen en akkoorden hoor je duidelijk een connectie met bijv Magnetic Fields. Qua synths hier wordt ook gewoon van alles en nog wat door elkaar gebruikt. Van analoge shit tot VA's.
Het punt is hier gewoon dat de 'echte' JMJ liefhebbers een of ander romantisch beeld van de man hebben wat helemaal niet blijkt te kloppen. Ten tijde van Oxygen en Magnetic fields waren de synths die hij gebruikte de enige die er waren. Vind je het dan gek dat hij die gebruikte?
Een vast ritme uit een ritmebox een eminent en een smallstone. En dan moet hij daar 20 albums mee vol zien te maken?
En als je het niet wil kopen zal volgens niemand van wakker liggen hoor.