Bij deze wil ik even mijn waardering uitspreken over dit forum. Ben nu al een paar jaar lid hier en ik moet zeggen dat ik het hier helemaal geweldig vind. Ik heb totaal geen opleiding oid gehad in de richting van audio/muziek/synths/enz. Dankzij dit forum heb ik eigenlijk bijna alles wat ik nu weet geleerd. Uitteraard ook door een hoop uitproberen maar ook mede door dit forum. Ik ben nu zo'n beetje 10 jaar bezig met muziek en het heeft me nog geen dag verveeld. Ik ben meerdere keren per dag op dit forum om weer dingen te leren en ik moet zeggen elke dag verbaas ik me weer hoeveel ik hier leer. Ik kan je melden dat dit, althans voor mij beter is dan een opleiding. Er zijn hier geweldige mensen met heeeeel veel ervaring die je met alles willen helpen. (tenminste op audio/synth/muziek gebied dan
).
Al deze mensen hartstikke bedankt. Speciale dank aan de oprichters/makers/mod's/ed die het mogelijk maken deze site zo goed/netjes/interessant te houden.
Ik hoop hier nog veel te kunnen leren in de toekomst.

Zo dit wilde ik even kwijt.
).Al deze mensen hartstikke bedankt. Speciale dank aan de oprichters/makers/mod's/ed die het mogelijk maken deze site zo goed/netjes/interessant te houden.
Ik hoop hier nog veel te kunnen leren in de toekomst.

Zo dit wilde ik even kwijt.