Synthforum Bedankt!

Xpressive

Producer
Bij deze wil ik even mijn waardering uitspreken over dit forum. Ben nu al een paar jaar lid hier en ik moet zeggen dat ik het hier helemaal geweldig vind. Ik heb totaal geen opleiding oid gehad in de richting van audio/muziek/synths/enz. Dankzij dit forum heb ik eigenlijk bijna alles wat ik nu weet geleerd. Uitteraard ook door een hoop uitproberen maar ook mede door dit forum. Ik ben nu zo'n beetje 10 jaar bezig met muziek en het heeft me nog geen dag verveeld. Ik ben meerdere keren per dag op dit forum om weer dingen te leren en ik moet zeggen elke dag verbaas ik me weer hoeveel ik hier leer. Ik kan je melden dat dit, althans voor mij beter is dan een opleiding. Er zijn hier geweldige mensen met heeeeel veel ervaring die je met alles willen helpen. (tenminste op audio/synth/muziek gebied dan ;) ).

Al deze mensen hartstikke bedankt. Speciale dank aan de oprichters/makers/mod's/ed die het mogelijk maken deze site zo goed/netjes/interessant te houden.

Ik hoop hier nog veel te kunnen leren in de toekomst. ;) :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Zo dit wilde ik even kwijt. :biertje:

Dit kan ik ook beamen.

Het forum is een vast tijdsverdrijf geworden en heeft me heel veel geleerd.

Mijn dank voor de expertise, openheid, eerlijkheid en energie die in het onderhoud van de site is gestoken.

Dit is al eens aangedragen maar: Op een 'donation' button zou ik clicken.

Bedankt eenieder.:halleluja

Wat ik me afvroeg. Waarom staat dit bericht niet op de hoofdpagina? Ik zie hem er niet in de lijst staan.

Re: Synthforum Bedankt!

Ik deel je enthousiasme over de infrastructuur op het forum, we helpen elkaar allemaal met raad en daad. Iedereen hier is een liefhebber van muziek en synthesizer waardoor er een enorme schat aan kennis is en deze graag wordt gedeeld.

Origineel geplaatst door Xpressive
... althans voor mij beter is dan een opleiding ...

Klinkt goed "Virtueel Opleidings Instituut SynthForum.nl", dan kunnen we binnenkort onze studiekosten van de belasting aftrekken. :D

Ik had het al begrepen ja. Thanks!

dat verdient een
flowers-november.jpg

Dit is een steeds wederkerend topic; wordt eens in de zoveel tijd geplaatst.

En ik moet zeggen dat kan best vaker! :D

:biertje: Hulde aan alle personen die er veel tijd en moeite in steken om dit forum mooi te houden!

En best wel een actief forum, overigens..

Attachments

• take2.jpg
    take2.jpg
    14,8 KB · Bekeken: 96
Ik heb me nogal negatief uitgelaten nadat ik door t veranderen van mn email niets meer kon...
Maar alles werkt weer.

Dus bij deze mijn excuses aan alle SF medewerkers

:biertje: :okdan:

Back