wie weet....??

Origineel geplaatst door djtt
heb je hem al getest? zijn er nog meer vette features toegevoegd?

Schijnt een nieuwe synth aan toegevoegd te zijn: The Transifier... iemand deze al getest?

da's klote, gisteren deed ie het nog wel bij mij, ik had alleen geen tijd om de beta te downloaden...

Nou, het gebruiks gemak, met een paar rake klikken heb je zo een wereld hit in elkaar, kijk maar naar Tiesto...

Ik heb ergens gelezen dat de makers van Parkito, het duitse feathersoft, Steinberg gaat overnemen. Cubase 5 zou dan een soort van 'hybird' worden waarin de sterke Parkito features (zoals de 'instant hit' knop en de PST plugins) en de sterke Cubase features (zoals de quantize functie en de mogelijkheid tot het inladen van wavs) samen de nieuwe generatie sequencer gaat worden. Dat hele VST gedoe is tegen die tijd overbodig geworden. Een zalig programma om mee te werken als je het mij vraagt.

nog bedankt,..........maar de link doet niet ????????

Alleen geregistreede ip adressen kunnen die site nog berijken.
Dat zijn alle beta tester dusssss.

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Kom op mensen. Niet iedereen kan zoveel weten als jullie.
Wie gaat het hem vertellen. 8o)

Iemand anders maakte toch de muziek voor Tiesto?

Dus de vraag lijkt me makkelijk te beantwoorden. Als hij zelf geen muziek maakt, heeft hij ook geen programma nodig. Is toch een "parkito" eitje?

Wat heeft het voor meerwaarde om te weten wat de mensen achter Tiesto voor sequence/opname programma gebruiken? Gebruik je hetzelfde programma, dan zal de muziek er niet per direct op gaan lijken. Misschien interessanter om te weten welke compressor de mensen gebruiken. Die laten ze immers veel werk doen in hun tracks.

Inderdaad, welke software plug-ins en hardware spullen gebruiken de mensen die voor die DJ's de herrie produceren?

armin heeft inderdaad een mooie studio rondleiding op zijn website. Het verbaasde me dat ik geen jp8000(80) zag maar een nord en virus. Zal hem vast wel gehad hebbe en toen op de virus overgestapt 8~ 8~

Origineel geplaatst door Catalunya
Iemand anders maakte toch de muziek voor Tiesto?

Hehe... eindelijk iemand die het snapt!
Jongens... ik denk al... wat is dit ingodsnaam voor gelul zeg... TRIESTO MAAKT GEEN MUZIEK!!!
Dat heeft hij ook nooit gekund... hij is een DJ en niets meer dan dat!!!

Daarom vind ik het ook debiel dat deze tracks onder de naam Tiesto uitkomen, want ze zijn gewoon geproduceerd door anderen!

En dan nog iets... wat is inhemelsnaam Parkito? Normaal ben ik altijd wel op de hoogte van nieuwigheidjes, maar in dit geval gaat het compleet langs me. Ik kan er verder ook niks over vinden op het internet...

ik had hem al eerder gepost, een filmpje van tiesto in een dikke studio, schijnbaar is die hele treat verwijdert nu ik hem probeer te zoeken ? Kinderachtig zeg, de teksten eronder waren misschien wel lullig, maar die waren meer internationaal bedoeld zo blijkt, wij kunnen hier nederlands toch ? Het was wel een feit dat tiesto in een dikke studio aan knopjes zat te pielen.

Nouja ik doe gewoon stront eigenwijs en ik post hem hier weer, hier heb je wat je wil djalpha, tiesto,s studio, denk de teksten maar even weg.

Tiesto en parkito http://www.youtube.com/watch?v=WcHRQQOK5z0

Volgens mij heeft hij chronisch slaaptekort of zit gigantisch aan de drugs. Die ogen staan niet
jofel.

Draait hij in het filmpje niet aan een Focusrite mic. preamp? :D

Laatst gewijzigd:
duidelijk parkito console met canario v2 xl monitos

Back