fuse
Gepokt en gemazeld
Krijg een beetje het idee dat er veel mensen hier afhaken bij technisch moeilijke synths. Ze zijn of liever met gave presets bezig en/of willen meer tijd aan muziek besteden. De gemiddelde analogofiel heeft bijna nooit het probleem tenzij het om modulars gaat die je zo gek kunt bouwen als je zelf wilt. Analoge bakken zitten niet zoveel functies op als de hedendaagse digitale bakken met weet ik het niet aan goodies.
Even wat dingen die ik de laatste tijd ben tegengekomen:
-MS2000 is favo omdattie bij sommigen zo lekker eenvoudig werkt
-Synths vallen tegen omdat de leerdrempel/curve soms wel eens te hoog is
-Die nieuwere Yamaha's zijn k*t omdat ze nou eenmaal k*t klinken (of zoiets)
-Het doorzoeken van menutjes en veel parameters editten schijnt nogal een hel te zijn
Denk dat als je zelf zo'n mooi apparaat/programma hebt het min of meer vanzelfsprekend is dat je tot de bodem gaat. Je bent een DSF'er of niet. (jatochnietdan?) Als DSF'ers kunnen we elkaar daarin helpen en dan is het een zinnige bezigheid als je daar tijd in investeert die zich dubbel en dwars terugbetaald.
Even wat dingen die ik de laatste tijd ben tegengekomen:
-MS2000 is favo omdattie bij sommigen zo lekker eenvoudig werkt
-Synths vallen tegen omdat de leerdrempel/curve soms wel eens te hoog is
-Die nieuwere Yamaha's zijn k*t omdat ze nou eenmaal k*t klinken (of zoiets)
-Het doorzoeken van menutjes en veel parameters editten schijnt nogal een hel te zijn
Denk dat als je zelf zo'n mooi apparaat/programma hebt het min of meer vanzelfsprekend is dat je tot de bodem gaat. Je bent een DSF'er of niet. (jatochnietdan?) Als DSF'ers kunnen we elkaar daarin helpen en dan is het een zinnige bezigheid als je daar tijd in investeert die zich dubbel en dwars terugbetaald.