[track] Madonna - Frozen [Phynn Remix]

misschien klinkt het idd wat vlak, maar ik vind het nummer gewoon goed afgewerkt, op een manier die me meer bevalt dan (zoals hierboven al is aangehaald) die commerciele kut remixen waar de radio mee overspoeld wordt.
De vocalen zijn nog steeds super strak :)

Lekkere versie, maar ik mis vooral wat diepte en een beetje percussie om de drive erin te houden.
Maar vooral de progressieve elementen maken hem wel sfeervol.

Goed gedaan!

faab

Origineel geplaatst door Mindsensation
, op een manier die me meer bevalt dan (zoals hierboven al is aangehaald) 'die commerciele kut remixen waar de radio mee overspoeld wordt. ''

????????????????

Dit is toch ook een commerciele remix met boem boem vette beat???

Origineel geplaatst door Bass

????????????????

Dit is toch ook een commerciele remix met boem boem vette beat???

Ja maar in het genre is dit zeker beter!!
als het jouw genre niet is zal je het ook nooit wat vinden,
maar daar gaat deze thread niet over.

ik vind de remix van 'What it feels like for a girl' anders erg vet !!

Nou ik vind hem dus errug lekker! Een goede remix hoeft voor mij niet bol te staan van ´top 40´ commercialiteit. Dit is muziek voor op de dansvloer zelf. Luister maar eens naar goede club muziek, alsof die bolstaan van variatie. Ik ben zelf nogal een aanhanger van de heren zoals Deep Dish. De remixen die zij maken nemen een bepaald thema uit een origineel en bouwen daar een nieuwe mix omheen. Persoonlijk vind ik dat erg cool. Maar ok smaken verschillen. Nogmaals deze remix is voor mij erg cool!

Eric

Ik haalde vroeger mijn 'pellas' van
LOOPFISH - http://members.lycos.co.uk/acapellas/Main.html
die gast zet er regelmatig nieuwe op, je kan ook zijn volledig archief bestellen op CD's
Er zijn ook nog andere acapella sites hoor,maar ik vond die loopfish wel het beste

ik vind de remix van 'What it feels like for a girl' anders erg vet !!

als het over die trance-remix hebt: die is door een muziekvriend van me gemaakt..en zit tjokvol met pro-one en NI generator sounds ;)

Olaf

nee ik heb het niet over de william orbit remix....maar over de above&beyond versie

Origineel geplaatst door olafmol
nee ik heb het niet over de william orbit remix....maar over de above&beyond versie

Wie van de 3 ken je?
Paavo, Jonathan of Tony?

Ben namelijk erg fan van ze (A&B en Oceanlab) en bovendien zit ik bij dezelfde publisher als zij(Warner).

Vind de track zelf ook nog niet echt spannend, ga er deze week nog aan sleutelen, zal daarna wel een update posten. Bedankt. :)

Oh ja, de acapella heb ik ergens van internet geplukt, vervolgens in stukjes geknipt en ge-timestretched naar 130 bpm.

Ik ken wel een acapella versie van Billie Jean van Michael Jackson (geloof ik? of was het smooth criminal? whatever...), deze ben ik nog niet tegen gekomen iig

Toch niet echt creatief om andermans kant en klare zang ergens overheen te mixen....

Toch niet echt creatief om andermans kant en klare zang ergens overheen te mixen....

Ben ik het deels met je eens Bass. Ik denk dat je het moet zien als een xtratje en niet als het belangrijkste van de track.. Dus goed afwegen hoeveel vocals je gebruikt.. Kijk BoozyWoozy's One more try is een heeeeeeeeel slecht voorbeeld (uiteraard)

R

Ik heb zelf een remix gemaakt van TATU..maar die blijft in mn computer zitten als .wav......

Origineel geplaatst door Cquence

Wie van de 3 ken je?
Paavo, Jonathan of Tony?

Ben namelijk erg fan van ze (A&B en Oceanlab) en bovendien zit ik bij dezelfde publisher als zij(Warner).

Jono (jonathan)... hij had ook ooit een A3000 en daar kennen we mekaar van....veel stuff lopen uitwisselen etc..hij was toen al goed bezig, en toen kwam ineens die madonna remix en begon de bal te rollen....tegenwoordig spreek ik em niet echt meer veel, omdat ie volgens mij de halve wereld over zit, vooral in Japan zijn ze tegenwoordig hot..

Olaf

Dit is ontzettend vet.. De track kan zeker wat meer opvulling gebruiken, waarom probeer je niet om de strings van de echte track een beetje na te maken, natuurlijk niet precies maar ik ben van mening dat als je de track naast alleen de basslijn deed opvullen met strings dat ie nog beter zou klinken..

succes

Zeg Finne...

Schud ze niet uit je mouw...

kwaliteit gaat boven kwantiteit...

Back