welke mic is dit?

boeklanoei

Ouwe rot
Het is misschien een beetje een domme vraag: maar wat voor mic/ combi met preamp zou dit kunnen zijn?
Het is zo helder,sprankelend,gedetaileerd, ruimtelijk,lief (mic) geluid, zelf op mijn goedkope pc boxjes. Het is net alsof ze voor je staat.

Het is van Maria Mena.

Kan het niet plaatsen, lukt me niet via: Voeg een bestand of bijlage toe. Ook had ik het al gecomprimeerd. En het was een mp3'tje.

Een mic gaat nog doorheen zoveel voordat hij op de opname belandt, dat het erg moeilijk te zeggen is tenzij er een erg karakteristieke vervorming in het geluid zit (wat hier niet het geval is).

"een goede microfoon met iemand die weet hoe hij aan de knoppen moet draaien" is het meest gedetailleerde dat er volgens mij over te zeggen valt tot je iemand vindt die weet in welke studio het is opgenomen en wat ze daar gebruiken.

Op 3 sec. zoeken kom ik die chick met een foto van een Manley Reference Cardiode tegen. Is waarschijnlijk gemixt op een SSL4000, dus die heb je ook nodig. Natuurlijk in het hoge noorden is de lucht properder/helder, daar kan het ook aan liggen.

Back