Gek dat hier nog geen topic over is
Maar goed:
Toen ik nog les had van mijn keyboard leraar (alweer wat jaartjes geleden) had hij altijd een heel lokaal vol met posters van keyboards/synths/EP's. Ene jaar wat minder dan het andere, maar oke. Af en toe kom je weleens op sites en daar hebben ze één of twee dingetjes (t-shirtje, petje) van een bedrijf dat synths maakt. Maar het aanbod is nogal schamel. En bij muziek winkels hebben ze ook vrijwel nooit iets, of ze willen het niet geven zonder dat je daar iets koopt.
Ik ben op zoek naar een site (liefst Nederlands) die dus merchandising verkoopt van alle wat te maken heeft met synthesizers e.d
Maar goed:Toen ik nog les had van mijn keyboard leraar (alweer wat jaartjes geleden) had hij altijd een heel lokaal vol met posters van keyboards/synths/EP's. Ene jaar wat minder dan het andere, maar oke. Af en toe kom je weleens op sites en daar hebben ze één of twee dingetjes (t-shirtje, petje) van een bedrijf dat synths maakt. Maar het aanbod is nogal schamel. En bij muziek winkels hebben ze ook vrijwel nooit iets, of ze willen het niet geven zonder dat je daar iets koopt.
Ik ben op zoek naar een site (liefst Nederlands) die dus merchandising verkoopt van alle wat te maken heeft met synthesizers e.d