wie is -The Master-

Respect my authority!! ...and my skills, baby!
cartman_cop.jpg

Pfff.. wat laat je jezelf kennen zeg.. Iets teveel naar hiphop-cultuurtjes gekeken? Vooral dat Engels tussendoor is ZO stoer! En dan nog zeggen dat ieniet arrogant is.

:stupid enfin.. en nu nog respect willen ontvangen..

Hier was al hele heisa om op partyflock, kilometers berichten, en een remix treat met samples uit dat filmpje getrokken. erg vermakelijk :D flink geknip met woorden als kale balletjes, homo, etc

Dit is trouwens nog geen 10de van het totale interview, het gaat nog veel verder als dit 8o)

:stupid Mijn God.. when does the hurting stop..

Volgens mij is het mannetje een beetje ge-irriteerd omdat hij al een tijdje niet meer in de schijnwerpers staat.

:D hehehe

DJ Jean, DJ Tiesto...

Alles met voorvoegsel DJ is gewoon :kont:

:erm: Dus je hebt een hekel aan een kleine 140 SF-leden?

niet persoonlijk nee :D

ach, iedereen met een cd speler noemt zich tegenwoordig DJ

Als het nou een mannetje van 16 was zou het nog wel vertederend zijn, maar zo'n oudere jongere die in steenkolen Engels zichzelf de hemel in prijst is voornamelijk heel genant. Doet me een beetje aan Koos Koets denken voor degenen die nog met Koot en Bie zijn opgegroeid.

Ik ben blij dat ik nooit een fan van DJ Jean ben geweest, want anders was dit wel heel pijnlijk geweest.

Fuck it! :D

Origineel geplaatst door Bass
DJ Jean, DJ Tiesto...

Alles met voorvoegsel DJ is gewoon :kont:

het is al jaren Tiesto zonder DJ ervoor hoorz 8o)

Origineel geplaatst door michiel blanken
we zouden jean naar het midden-oosten moeten sturen onder het mom van "wij hebben ook grote problemen hoor"

:dubbel:

Ik vraag me af of die dj Jean het ook zo pijnlijk vond, toen ie dit terug zag toen ie weer nuchter was.

Back