wie is -The Master-

:erm: 'k Heb zo'n vermoeden van wel, maar dat zal ie, flink als ie is, nóóóit toegeven.

Zitten er eigenlijk bekende dj's op het forum?

Ja hoor (ik niet)

Aloha,

Heb Jean horen draaien op de eerste Trance Energy...=( Ik ben van ellende de zaal uitgelopen.. SLECHTSLECHTSLECHT:r :r :r

Verder zeg ik dr maar niks over... Tijd voor leuke dingen? :biertje:

Groetjes:doei:

:bekdicht: Heb je eigenlijk wel gelijk in.. Er wordt alweer veels teveel aandacht aan die gast geschonken..

hehehehhe dis echt erg...

opmerkelijk vind ik de tenenkrommende reactie op dat tiesto bekend staat als beste DJ. aan zijn reactie te zien is hij daar godsjaloers op... hij heeft stiekum thuis starwars poppetjes met skywalker als tiesto en darthvader als DjJean...

ook vet is dat hij met 5 draaitafels kan draaien :Z

Ook al kannie met 7 tafels draaien. Moet ie ook goeie sound dr op leggen; rotzooi in is rotzooi uit :peukie:

echt tè erg idd, heb proberen naar de andere filmpjes te kijken,
maar ook hier teveel plaatsvervangende schaamte (die Ferrari :D )

zet hem maar eens naast A-Trak, andere stijl, maar dat zijn skills on the wheels of steel ;)

denk dat hij zelfs niet in Stichting Morekop binnengeraakt...

Origineel geplaatst door MadDonna
Zitten er eigenlijk bekende dj's op het forum?
Zover ik zo snel weet zitten Dione, Catscan en Maurice steenbergen (RTS -->poing) hier.

Origineel geplaatst door brmzz
hehehehhe dis echt erg...

opmerkelijk vind ik de tenenkrommende reactie op dat tiesto bekend staat als beste DJ. aan zijn reactie te zien is hij daar godsjaloers op... hij heeft stiekum thuis starwars poppetjes met skywalker als tiesto en darthvader als DjJean...

ook vet is dat hij met 5 draaitafels kan draaien :Z

en dat tiesto heb cassettebandjes stuurde etc etc.
Mijn god wat een loser, is het niet tijd dat ie eens met pensioen gaat? Misschien zoeken ze nog wel iemand voor de garderobe bij d'een of d'andere club ;)

-C-

Origineel geplaatst door DaTinus
Ook al kannie met 7 tafels draaien. Moet ie ook goeie sound dr op leggen; rotzooi in is rotzooi uit :peukie:

die quote deed me ff denken aan de reclame van sun: "Alles in één" :halleluja *D 8o)

Back