Interne card reader voor mpc 2000xl

Het OS van de XL staat inderdaad op een flashrom (eeprom) en dan heb je niks nodig om de mpc op te starten. Ik snap niet dat je je XL altijd met een diskette hebt opgestart. Dat was geloof alleen noodzakelijk in de gewone 2000. Daarin werkt een ide kaartlezer geloof ik niet. Weet niet zeker. SCSI meer kans.

NO FLOPPY DEVICE!!!:( :( :( :(

Even voor de duidelijkheid, ik weet niet waarom maar wanneer ik vroeger (vanmorgen;))mijn mpc opstarte vroeg hij altijd om een floppy, dit is nu verholpen.

ik heb op scsi4 mijn cd-rom scsi5 mijn HD en op scsi6 mijn zip100 floppy ziet hij duz nu niet. Mijn reader staat op master en ik heb er nu 1.14c op staan. Powerkabels en ide (rood op 1 40 pins).

als het goed begrijp moet hij i.p.v floppy een atapi floppy zien? of komt daar een extra atapi keuze bij?

das goed nep. ik ga morgen proberen, als het bij mij nou ook niet werkt dat zijn we een illusie en 49 euro armer

kom op man dat ding moet werken, overal adviseren ze deze addonics. MOET GEWOON. zal wel aan mij liggen 8o)

Er is geen hoop, we hebben de verkeerde

kijk hier maar

ook hier

toch begrijp ik het niet, ze beschrijven hier dat je de ultra versie moet hebben, maar die is ook ide, serial ata, deze is alleen ide

toch staat er op de printplaat IDE/ATAPI
maar toch hij werkt NOG niet.

Laatst gewijzigd:
welcome to the club
totaal 125 besteed om het
aan de gang te krijgen
uiteindelijk voor scsi cardreader
gegaan door vage
webwinkels met plaatjes
die niet blijken te zijn
wat het lijkt

khep mijn floppy er weer in ;{
hebben er meer mensen geknoeid met deze addonics digidrive?

jammer, zoals verwacht, twerkt bij mij ook niet. jumpersettings allebei geprobeerd.. hmm
heb je geprobeerd om je reader om te ruilen?

nope, want ze kunnen geen atapi readers leveren. Die andere die ze hebben geeft precies het zelfde probleem. Dit wordt verkopen op marktplaats. :gaap:
keep me in touch voor als je nog een adressje weet.

Peace

klopt, maar die verkopen ze niet bij webconnexxtion alleen vanuit addonics zelf. Je kan het proberen natuurlijk!

Nope alleen hun aanbod bekeken.
Ze hebben nog die andere van addonics maar meer hebben ze niet online staan.

Misschien toch ff bellen? om te vagen of ze die ultra kunnen fixen.

dan kan deze weer retour

Dus, jullie hebben ze binnen gekregen, geprobeerd te installeren, maar toch deden ze het niet? Dat is heel goed balen, ik zoek ook nog steeds een card reader, want van die zipdrives wordt ik krankzinnig. duurt erg lang en weinig geheugen. Krijg bijna de indruk om mijn mpc 2000xl te laten ruilen voor een mpc 1000

damn, ik moet echt nu een cardreader bemachtigen

Back