Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door rasz
druk op de 16 levels knop...
selecteer een geluid welke je autocrhomatisch over je 16 pads wilt verdelen.
that's it
Origineel geplaatst door Marvin
besstachtig val je weer mij aan...
volgens mij ben je erg slecht in lezen broertje, filteren was een populaire truck http://www.youtube.com/watch?v=RY8EIoMelFc ook luchini heeft een gefilterde bass. Nu betekent dat niet dat je ook moet filteren he, maar als je niet precies weet hoe je een basslijn moet spelen of als je geen geschikte samples hebt daarvoor zeg ik die truck hier, ik claim er niks mee en jij geeft me een grote bek man doe is normaal.

ga jij maar een psychiater opzoeken ofzo.Origineel geplaatst door beestachtig
kiddo, hoe je smoel en ga autochromatic tuning probeer en niet de wijze snotneus uithangen die alles weet over hiphop..
Origineel geplaatst door beestachtig
ja.. om jou naar toe te brengen kiddo
jajaja ga lekker je 95 hiphop maken en autochromatic tuning proberen
Origineel geplaatst door Marvin
En volgens mij kom je hier om kenn...eck autochromatic.. mondje dicht.. mpc aan...
Origineel geplaatst door Lotuz
Yame Soremade!
Dit los je op of door een beat battle of door allebei je mond te houden.![]()
! OI weddenschappen via pm bij rasz !Origineel geplaatst door beestachtig
zucht.. interpretatie is een bitch.. je moet doen wat je moet doen maar kom hier niet de wiseguy uithangen en vertellen hoe hiphop in elkaar steekt en hoe het gemaakt wordt..
anyway.. autochromatic tuning.. mode + pad 7(program) ga staan met je cursor op tune en druk op window, nu heb je de mogelijk het om op ''auto'' te drukken..druk op ''do it''.. nu word 1 sample automatisch op een gehele program gezet en automatisch getuned.. dus als je dat bij 1 basstoon doet heb je 64 automatisch getunede basstonen... toch wat precieser dan zo'n 16 level functie.. en daarnaast erg handig als je een midi keyboard gebruikt om zo je bass in te spelen op je beat.. preciese finetuning kan later altijd nog...
![]()
![]()
![]()
.
ok zal ik doen.Origineel geplaatst door Marvin
dat monochromatic tuning werkt wel fijn inderdaad, bedankt.
http://www.soundclick.com/bands/songInfo.cfm?bandID=613585&songID=5458584
de bass is misschien iets te zwaar, maar heb nog niet zulke goede bass samples en mix af op een koptelefoon.
wordt dat niet snel dof of modderig dan?Origineel geplaatst door beestachtig
bass kan je ook makkelijk samplen.. zoek 1 goede toon, het hoeft nog niet eens persé alleen een basstoon te zijn(kan ook een onderliggende basstoon zijn bijvoorbeeld)... met een LPF filter erop met een lage waarde van rond de 8 tot 15 krijg je al een mooie bass.. als het volume te laag staan kan je hem gewoon resamplen.. beetje passen en meten