Nieuw Smackos album: Computer Day (strangelife 015)

Vind het wel lekker klinken hoor smackie!

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind het wel lekker klinken.
Kan zo onder een film gezet worden die zich in de jaren 80 in Leipzig afspeeld of zo.

:confused:

en voor een uitstapje naar darmstadt kan er de muziek van subgroover onder?

ik heb die 'such a shame' even geluisterd. had daar geen weet van.

deze uitspraak zal ik waarschijnlijk niet overeind kunnen houden, maar vooralsnog beweer ik maar even dat als je in deze diarree-scene een potje meeschijt, je verder gewoon beter je mond kan houden over de muziek van een ander.

Origineel geplaatst door Subgroover
Oke oke oke, jullie hebben gelijk! Ik geef toe...

Eigenlijk ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik niet zulke goede muziek kan maken recht vanuit m'n hart!
Het liefst had ik zoals Smackos willen worden. Echte gevoelsmatige muziek, geen reet aantrekken van zielige mannetjes die jaren 80 liedjes in een nieuw jasje met standaard Vengeance Sound beats stoppen.
Echt eigen melodieën verzinnen zonder me aan regeltjes te moeten houden. Lekker m'n eigen ding doen zonder dat er persé een kick op elke tel moet en een hihat ertussen... ow wat is dit zwaar!

Ik typ dit nu ook echt met tranen in mijn ogen, want dit is voor mij echt een eye opener / ear opener geweest.

Kon ik dit maar. Ongeacht of ik er nu geld mee zou kunnen verdienen of niet!

Komt ook echt "gemeend" over :D
Wel jammer dat jij de cover cultuur op zo'n manier in stand houdt :r De mixage zit overigens wel snor.
Muziek als van Mark Hollis en consorten zou je af moeten blijven vind ik persoonlijk. Dat is al zo goed, wat je toch van zijn levensdagen niet kan overtreffen. Waarom dan toch een poging wagen? Mede door dit soort covers zullen die breezermeisjes nooit slimmer worden. De Nederlandse muziek daalt naar skihut hoogte!!

Origineel geplaatst door Catalunya
Mede door dit soort covers zullen die breezermeisjes nooit slimmer worden.
Dat zie ik dan wel weer als een positief gevolg van Groover's eh... tracks. :D

Oke oke oke, jullie hebben gelijk! Ik geef toe...

Eigenlijk ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik niet zulke goede muziek kan maken recht vanuit m'n hart!
Het liefst had ik zoals Smackos willen worden. Echte gevoelsmatige muziek, geen reet aantrekken van zielige mannetjes die jaren 80 liedjes in een nieuw jasje met standaard Vengeance Sound beats stoppen.
Echt eigen melodieën verzinnen zonder me aan regeltjes te moeten houden. Lekker m'n eigen ding doen zonder dat er persé een kick op elke tel moet en een hihat ertussen... ow wat is dit zwaar!

Ik typ dit nu ook echt met tranen in mijn ogen, want dit is voor mij echt een eye opener / ear opener geweest.

Waarom probeer je het niet, in plaats van safe te spelen op hits van vroeger die je niet eens zelf gecomponeerd hebt.
Leren ze dat op een hku?
Ik vind het zonde van zo'n dure studie als je toch alleen maar dingen naspeelt met een ander beatje er onder van een sample cdeetje.

Hogeschool voor de Klonen, waar is de kunst?

Volgens mij komt Smackos aardig rond van zijn muziek (en het pimpen van Sander ;))

Origineel geplaatst door krachtwerk
:slotje:

Altijd van die onzin slotjes, waarom wordt die smile niet eens weggehaald.
Net of jij gaat bepalen of dit topic op slot gaat.

:r valt me tegen zeg. het zegt wel veel over jezelf...

De muziek van Smackos is ook niet mijn muziek.
Ik haak na de eerste paar mp3'tjes al af.

Maar ...ik kan wel grote waardering opbrengen voor mensen, die met zoveel overtuiging en bezieling, hun muziek kunnen maken.
En gewoon hun eigen ding doen.
Dit geeft een vasthoudend karakter en een stevig portie lef van de maker weer.

Origineel geplaatst door Hilltree

Maar ...ik kan wel grote waardering opbrengen voor mensen, die met zoveel overtuiging en bezieling, hun muziek kunnen maken.
En gewoon hun eigen ding doen.
Dit geeft een vasthoudend karakter en een stevig portie lef van de maker weer.

Er is toch geen lef voor nodig?

Natuurlijk wel [zo kijk ik er tegen aan].
Om je eigen muziek stijl over een lange tijd goed vol te kunnen houden ,zelfs een afwijkende,is in mijn ogen lef en doorzettingskracht voor nodig .
Of bedoel je "geestveruimende" middelen? @sander ;)

p.s ik bedoel het niet kwaad.
En daarvoor is deze tread toch door Smackos gestart?
Om forumleden te vragen om zijn muziek te luisteren, en eventueel te beoordelen?
En dat niet iedereen het even mooi vind ,lijkt mij ook normaal.
Daarom probeer ik dat hier op een vriendelijke manier ook te posten .

Is idd ' A SHAME '

Fuck en die artwork ....had je totaal geen inspraak omtrent het coverontwerp ?

Attachments

• subgroover.jpg
    subgroover.jpg
    100,6 KB · Bekeken: 137
Laatst gewijzigd:
Sjonge jonge zeg...

die subgroover geeft gewoon commentaar....op een redelijk nette manier nog wel.
Hij begint niet over allerlei drugs die je zou moeten nemen ofzo voor deze muziek...

Ik vind het zelf ook niet bijster interressante muziek, niet die van smackos en niet die van subgroover..alle 2 niks voor mij.

Niks mis mee toch? Dat gejank van de underground politie de heletijd....
@subgroover als ik van de muziek zou kunnen leven zou ik ook een paar commerciele dingen eruit gooien... je moet toch leven? Mss onder een andere naam ofzo...

En wil je dat niet nou dan doe je dat niet, simpel zat. Ga daar nou niet muggenziften.
Koop liever Tony Chocolony (bijna) slaaf vrije chocolade....

Er zijn wel ergere dingen in de wereld...en ondertussen zal underground muziek nooit sterven
want er is altijd een uiterste tegenhanger van iets.

Back