Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Nee dat zijn geen samples.
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik vind het wel lekker klinken.
Kan zo onder een film gezet worden die zich in de jaren 80 in Leipzig afspeeld of zo.
Origineel geplaatst door Subgroover
Oke oke oke, jullie hebben gelijk! Ik geef toe...
Eigenlijk ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik niet zulke goede muziek kan maken recht vanuit m'n hart!
Het liefst had ik zoals Smackos willen worden. Echte gevoelsmatige muziek, geen reet aantrekken van zielige mannetjes die jaren 80 liedjes in een nieuw jasje met standaard Vengeance Sound beats stoppen.
Echt eigen melodieën verzinnen zonder me aan regeltjes te moeten houden. Lekker m'n eigen ding doen zonder dat er persé een kick op elke tel moet en een hihat ertussen... ow wat is dit zwaar!
Ik typ dit nu ook echt met tranen in mijn ogen, want dit is voor mij echt een eye opener / ear opener geweest.
Kon ik dit maar. Ongeacht of ik er nu geld mee zou kunnen verdienen of niet!
De mixage zit overigens wel snor. Dat zie ik dan wel weer als een positief gevolg van Groover's eh... tracks.Origineel geplaatst door Catalunya
Mede door dit soort covers zullen die breezermeisjes nooit slimmer worden.

Oke oke oke, jullie hebben gelijk! Ik geef toe...
Eigenlijk ben ik zwaar gefrustreerd omdat ik niet zulke goede muziek kan maken recht vanuit m'n hart!
Het liefst had ik zoals Smackos willen worden. Echte gevoelsmatige muziek, geen reet aantrekken van zielige mannetjes die jaren 80 liedjes in een nieuw jasje met standaard Vengeance Sound beats stoppen.
Echt eigen melodieën verzinnen zonder me aan regeltjes te moeten houden. Lekker m'n eigen ding doen zonder dat er persé een kick op elke tel moet en een hihat ertussen... ow wat is dit zwaar!
Ik typ dit nu ook echt met tranen in mijn ogen, want dit is voor mij echt een eye opener / ear opener geweest.
Origineel geplaatst door bikkel
Volgens mij komt Smackos aardig rond van zijn muziek (en het pimpen van Sander)
Origineel geplaatst door krachtwerk
![]()
valt me tegen zeg. het zegt wel veel over jezelf...Origineel geplaatst door Hilltree
Maar ...ik kan wel grote waardering opbrengen voor mensen, die met zoveel overtuiging en bezieling, hun muziek kunnen maken.
En gewoon hun eigen ding doen.
Dit geeft een vasthoudend karakter en een stevig portie lef van de maker weer.
Waar komt de brass uit op 'driving home with a computer?'
Origineel geplaatst door Catalunya
Met een Oost Europese levensstijl heb je ook niet veel nodig![]()
http://www.xs4all.nl/~awolfe/bio_files/keukenposer.jpg