Drums Overkill

BrayneWave

Ouwe rot
Hallo allemaal :doei: ,

Wie heeft er ervaring met Drums Overkill van Big Fish Audio.
Zie de link voor reviews en demos:
Drums Overkill

Lijkt me erg gaaf omdat je toch wel bekende merken onder je rechter (of linker-)vinger hebt zitten.
Of is dit allemaal :r ??

Graag jullie ervaringen.
grt.

Laatst gewijzigd:
Ik snap niet goed wat je bedoelt met je vraag. Het is een zeer uitgebreide collectie van single drumhits van prima kwaliteit.

appergiator

appergiator

zit deze ook in drums overkill? Een appergiator?

Ik vind hem goed. Los van de samples van o.a. de oude drumcomputers hebben ze loops gesliced (dus b.v. snare en kick uit bekende nummers gesamples). Via kontakt zijn nog effecten e.d. toe te voegen (per sample). Goede kwaliteit samples.

Gewoon dat wanneer je de toets inhoud er een rytmic loop mee komt.
Wat je wel vaker ziet bij kits.

Nee, dat bedoel ik niet. Er zitten geen rytmic loops in. Ik bedoel dat bijv. de drumloop van Billy Jean van Michael Jackson is gesampled en vervolgend gesliced. Vervolgens zijn er een paar van die slices als sample onder een toets gezet en als je ze dan achter elkaar speelt je de drumloop van Billy Jean weer hebt (maar dan dus op ieder tempo af te spelen). Het is niet heel bijzonder, maar wel grappig dat je wat bekende drums tegenkomt.

Klein voorbeeldje van wat ik bedoel met de sliced beats samples (samples zijn van Midas Touch - Midnight Star)

Attachments

• Drums Overkill.mp3
    194,4 KB · Bekeken: 96
Back