Microfoon : StudioProjects C3

Beatbrother

Stamgast
In mijn zoektocht, naar een goede mic, is mijn oog vooral op deze gevallen ...

Is er iemand die al met deze microfoon gewerkt heeft ?

Zo ja, wat is uw ervaring ermee, want ik kende het merk eigenlijk totaal nie ... nog nooit van gehoord gehad.

Greetz Bart !

schijnt goed te zijn voor zen geld
probleem is dat de reviews eigenlijk van zowel rode, akg en deze, red5 allemaal wel ok zijn :S lastig te beoordelen zo vind ik..

Ik heb juist een mail gestuurd naar de Musicstore in Keulen om te vragen
of ze die StudioProjects wel verkopen, want ik heb ze niet zien staan
in hun cataloog ...

Bij Thomann heb ik ze wel zien staan, maar ja ... da weet ik nie hoe da werkt ...
Daar heb ik nog nooit iets gekocht en dan moet ik iets kopen wat ik zelf nog niet gehoord
heb. :confused:

Greetz Bart !

musicstore koeln toch precies hetzelfde?
thomann hoor ik alleen maar goeie verhalen over.. daarom heb ik de gok ook gewaagd erop :)
gewoon COD (cash on delivery) gedaan en zien maar wanneer ik em krijg :)

nou leg ook maar ff 25 euro ofzo opzij voor de kosten van rembours die in Nederland gerekend worden.....echt belachelijk

jep.. bij thomann betaal ik 8 euro rembourskosten.. valt wel mee dus.. musicstore koeln dacht ik tussen de 11 en 16
maar dat weet ik niet meer eigenlijk...

je bedoeld 8 euro verzendkosten....dat is wat anders dan rembours-kosten..dat brengt Thomann nl niet in rekening maar de Nederlandse post.....dus leg er nog maar 25 euro bovenop....

scheisse :(
had ik em gvd net zo goed in NL kunnen kopen..
maar goed :S dan had ik geen shockmount erbij

Origineel geplaatst door olafmol
je bedoeld 8 euro verzendkosten....dat is wat anders dan rembours-kosten..dat brengt Thomann nl niet in rekening maar de Nederlandse post.....dus leg er nog maar 25 euro bovenop....

Ik heb een paar dagen geleden een midi-interface onder rembours besteld bij Thomann.de

Is gisteren aangekomen en ik heb enkel die 8 Euro verzendkosten extra betaald... geen rembourskosten voor België dus. Toen ik bij Musicstore had besteld kwamen er wel rembourskosten bij :confused:

woei :)
heb je snel de orderbevestiging via mail gehad? ik heb namelijk nog neits gehad deze 24 uur

Goede microfoon, direct voor gaan!
Samen met Rode zeker de beste microfoons
in deze prijs range...

Mvg.

CoolRunning

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
scheisse :(
had ik em gvd net zo goed in NL kunnen kopen..
maar goed :S dan had ik geen shockmount erbij

nee, moet je gewoon iemand met een creditcard vragen of 'ie 't voor je betaalt.. doe ik ook, ontduik je de (#*@&(* TPG! :D

mijn ma wil dat niet :)
men pa kan het niet (meer) en dan blijven er weinig mensen over :)

maara buiten dat is ie nog steeds met bei de zaken in NL onder rembours het goedkoopst..dus toch maar ff besteld :)

Ik ga gewoon regelmatig naar de Music Store ...

Is hier niet zo ver van af ...
Altijd leuk ginds ...

Die Thomann ... is dat enkel een online delivery of hebben ze ook ne winkel waar je kan langsgaan en beluisteren ...

Wat is eigenlijk die 'Shockmount' ?

Greetz Bart !

shockmount is de spin

Olaf

Origineel geplaatst door Sycorax
Ik heb een paar dagen geleden een midi-interface onder rembours besteld bij Thomann.de

Is gisteren aangekomen en ik heb enkel die 8 Euro verzendkosten extra betaald... geen rembourskosten voor België dus. Toen ik bij Musicstore had besteld kwamen er wel rembourskosten bij :confused:

mazzelaar !! 8o)

de TPG (de nederlandse post) is helemaal debiel hiero
pakket prijzen zijn echt te debiel voor woorden in vergelijking met duitsland
en dat voor de handels natie nummero 1

ik heb nog een boete liggen (door hun fout) en verwachten dat ik die ga betalen
randdebielen zijn het ... grrrr

alleen voor cd's versturen hanteren ze normale prijzen .. .dat dan weer wel ... *zucht*

ik ga weer verder met strijken

Back