de i phone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zout nou es op met die kk ifoon.

Vanwaar die haat. Ik hoef er ook geeneen maar ik snap die haat campagne niet.

Origineel geplaatst door Arv
Vanwaar die haat. Ik hoef er ook geeneen maar ik snap die haat campagne niet.

Haat is wat gechargeerd hoor ;). Maar misschien komt het doordat mijn en jouw mobieltje net zo relevant zijn.

De media aandacht voor het ding is nou niet direct te danken aan innovativiteit, meer aan een prima werkende marketing machine. Van mij hoeft het niet :)

Ach zo'n mode item... we hebben het hier toch ook niet over spijkerbroeken en schoenen?

Ik vond deze zin uit een blog op Tweakers trouwens de lading wel dekken: "Wie cool wil zijn, moet bovendien niet vergeten dat afgunst en bewondering niet altijd synoniem zijn. De iPhone laat voorlopig vooral zien dat de eigenaar géén verstand van techniek en wél een gat in zijn hand heeft"

http://tweakers.net/redactieblogs/48236/Apple-iPhone:-geen-nieuws-is-goed-nieuws.html

Stond een stukje over in de Spits!:
Het maken van dit ding kost 240 dollar. De rest (260 dollar) is púre marge. Laat staan wat ie in NL gaat kosten.

vindt hem best heftig ,vooral die menus van apple zijn mooi

Origineel geplaatst door Ethereal
Stond een stukje over in de Spits!:
Het maken van dit ding kost 240 dollar. De rest (260 dollar) is púre marge. Laat staan wat ie in NL gaat kosten.

Tja. En denk je dat die Nokia N95 dingen zo duur zijn om te maken?
Ik weet niet, ik denk dat nu al zeiken over een ding wat je nog helemaal niet in je knuistjes hebt gehad een beetje zeurpieterij is. Ik vermoed namelijk dat deze foon best wel ver kan gaan.. Is al eens eerder bewezen van die Apple flippos

Origineel geplaatst door smackos
dan ben je toch niet goed wijs als je 1200 GULDEN voor een telefoon gaat betalen :D

idd.. ik hoef er ook geen. Maar ik vind het net zo idioot als dat bedrag neerleggen voor een of andere tomtom/pda ding..

Ik zou 'm niet kopen. Dan kan je beter die van LG kopen met hetzelfde display.
Denk dat er voor een PDA vast wel iemand software gaat maken die dezelfde menu interface heeft.

Origineel geplaatst door sander
Ik zou 'm niet kopen. Dan kan je beter die van LG kopen met hetzelfde display.
Denk dat er voor een PDA vast wel iemand software gaat maken die dezelfde menu interface heeft.

kwestie van tijd ja. Over een tijdje weten we niet beter dan die full screen dingetjes.

Origineel geplaatst door Ytse
'k Heb al een jaar of 4 een fullscreen telefoon (Sony Ericsson).

Bijzondere van die iphone is natuurlijk wel de multitouch. Volgens mij is de iphone de eerste.

eh fullscreen bedoel ik dan tot de rand he? En ook touch/approach ja.

Bericht door een moderator:
Gesloten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back