Korg M3

Origineel geplaatst door Sioux
En kan je die module er ook helemaal uithalen?
ja , kan ook

staat allemaal los van elkaar.

Je kan natuurlijk die module apart vervoeren. Dat scheelt al wat in kilo's. Moet je overigens wel een tas of case hebben waar ie in past.

Hallo,jpboere,
wel zoals ik al zei,een Roland Fantom X8 zit er aan te komen
en verder 2 XV5080's vol met kaartjes :-)
een VP-9000 en een MPC4000

Qua softsynth's natuurlijk de wavestation :-)
en alles van D16

Origineel geplaatst door quifster
voor akoestische sounds vind ik de motif meer geschikt, voor synth achtige sfeerdingen is de m3 vele malen beter dan een motif. karma en synth sounds maakt het compleet levendig, wat met een motif weer veel moeilijker kan.

Tis lang geleden maar persoonlijk vind ik de M3 weer eens een synth die gewoon beter klinkt dan de rest als het gaat om synth sounds. Ik zou hem overigens niet als een all-round synth zoals de Motif of S90ES inzetten...maar wel voor de space pads, kamer brede strings/choirs, loops, rare sounds, fx, arp's etc

En hoe is de kwaliteit (van de synth opzich)? Korg-kwaliteits-plastic of toch degelijk?

op karma-lab is sinds vandaag de nieuwe m3 video aanwezig met uiltleg over de program mode en de radias kaart.

Origineel geplaatst door quifster
op karma-lab is sinds vandaag de nieuwe m3 video aanwezig met uiltleg over de program mode en de radias kaart.

Zou je misschien een directe link willen geven? Kan het niet goed vinden op de karma-lab site.

Toch gevonden. Voor anderen toch de link:

http://www.karma-lab.com/m3/m3_demos.html

Het is de 2e demo.

Origineel geplaatst door Sioux
Nou ik heb hem vandaag gekocht. En heb inmiddels stijve vingers van het spelen :) Wat een inspiratie bak is dit zeg. Heerlijk om mee te jammen alleen al :D

gefeliciteerd sioux, ik heb ook sinds ik de m3 heb alleen maar last van mijn handen, wordt tijd dat ik de m3 ook af en toe even uitzet, want dit loopt uit de hand hahaha

quif, zou je de vergelijking demo's van piano en EP nog een keertje willen maken? :biertje:

Tnx :)

Heeft er iemand ervaring met de M3 module (de M3M)?
Ben ik wel benieuwd naar.

Origineel geplaatst door Synthy
Heeft er iemand ervaring met de M3 module (de M3M)?
Ben ik wel benieuwd naar.

Die module is niet anders hoor. Toetsenversie is een keyboard + joystick + module er in. Die kan je er zelfs los uithalen en dan als module gebruiken.

M3 73

M3 73

gisteren ff gehaald

top sounds aleen de piano wat minder maar veel beter als de Triton series

grtz M

Ok plaatje dan

Attachments

• img_3391w.jpg
    img_3391w.jpg
    59,6 KB · Bekeken: 129
Back