Poly 800, DX7 en GEM s2 voor niets

onder die dx 7 staat prijs op aanvraag. Ik denk niet dat je ze voor niks meekrijgt.

Als ik die CDs zo zie vrees ik het ergste voor de opgeslagen patches.... Rekenen ze in Limburg nog met guldens?

Origineel geplaatst door Pjotr G
onder die dx 7 staat prijs op aanvraag. Ik denk niet dat je ze voor niks meekrijgt.

Voeg hem maar toe aan je winkelmandje...

Origineel geplaatst door vinnieq
Als ik die CDs zo zie vrees ik het ergste voor de opgeslagen patches.... Rekenen ze in Limburg nog met guldens?

Waar zie je daar guldens staan?

Origineel geplaatst door etaoin
Ik denk dat vinnieq bedoelt dat de prijzen eruit zien alsof ze nog in guldens zijn...
350 euro voor een X7000?

Je bedoelt dat ze nog niet door 2,2 zijn gedeeld... ja daar lijkt het wel op, kijk ook maar eens naar de prijs van de Poly61...whahahaha...

Maar ja, de rest van de prijzen in het algemeen in nederland lijken ook niet (meer) door 2.2 gedeeld.. eerder 1:1.... :(

die gem s2 heeft een hard disk erin? is dat normaal>>? kan dat wel?

Nee het zijn wat carnavalweirdos uit Limburg. The Music House in Utrecht is ook niet goedkoop maar niet zo bizar als deze feestnummers.

belachelijke prijzen, niet teveel woorden aan vuil maken, lachen we hier in limburg al jaaren om !

Origineel geplaatst door sunny pedaal
belachelijke prijzen, niet teveel woorden aan vuil maken, lachen we hier in limburg al jaaren om !

ahhhhhhhhhhhh bekenden ...
*D

zekers, het zijn goede aanbiedingen: die s550 stond tot voor kort tekoop voor zo'n 2000€ !
dus ik zouzeggen: sla je slag
:bekdicht:

Die site is al eeuwenoud en als je de winkel binnengaat is het net of je in een museum terecht bent gekomen!

Hij vroeg laatst zonder te lachen 450 euro voor een yamaha V-50 synth!! (straatprijs 100-200 euro)

:D En een Dukebox Flah Gordon !! (wat eigenlijk gewoon een oude flipperkast is....)

Attachments

• ducbox2.jpg
    ducbox2.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 98
Limbo's...onbegrijpelijk :gaap:

Idd, ben daar geweest in die zaak toen ik in Maastricht op vakantie was 3 mnd geleden ofzo. Hij heeft leuk vintage spul staan, maar die prijzen kloppen geen drol van. Als ik me goed kan herrinneren stond op de DX7 nog een stickertje met €700.

Back