Origineel geplaatst door klausito
Haha... heb je er aan gedacht dat er ook mensen zijn die zich uit de naad werken voor weinig centen en van hun hard verdiende spaargeld gear kopen? Bovendien loop ik nergens over te mekkeren en als je niets zinvols toe te voegen hebt aan deze discussie moet jij niet komen mekkeren in deze draad... 
L4...
Nee deze was erg zinvol

Nee geintje..
Waar ik persoonlijk wel is moeite mee heb dat mensen altijd alles willen: mooi huis, mooie auto,dure gear, duur tv, enz. Als je geen bankdirecteur ben of weet ik veel wat gaat dat gewoon niet punt. Ik zelf heb opzig een redelijk betaalde baan, maar heb veel hobbies die veel geld kosten zoals films, heb een paar honderd films orgineel, muziek ook heeeel veel cds orgineel en nog meer boeken. Verder ga ik graag uit en maak ik graag muziek met leuke spullen. Dat alles bij elkaar kost gewoon een hoop geld. Daarom heb ik een gare auto voor een prikkie gekocht, woon in een goedkoop appartament, kloop geen dure merkkleding enzovoort. Heb je een baan die minder betaalt, is niks mis mee, maar kan je ook minder dingen kopen.
Hetzelfde geld voor tijd(kijk weer ontopic

) als je veel dingen wil doen heb je gewoon weg minder tijd voor die dingen. De eene heb de marzel dat die part time kan gaan werken de ander niet. Moet je andere dingen opzij zetten als je echt muziek wil maken. Minder slapen is goede optie

Ik ben veel met muziek bezig maar maak denk maar 1 nummertje per maand ofzo, denk iets van 10 nummers per jaar, zou veel meer kunnen, ideeen zat, maar ik heb er gewoon de tijd niet voor en wil andere dingen er ook niet voor opgeven(zoals onzin posten op dit forum). Dus dan moet je daar gewoon tevreden mee zijn, anders wordt je een gefrustreert mens, en das niet goed voor de muziekale creatievietijd
Dus gewoon lekker chil met apperatuur die je kan betalen en de tijd die je heb relax een beetje muziek maken.
Oh en samen met mensen muziek maken, komt er ook meer van terecht