boeklanoei
Ouwe rot
Zoals wellicht bekend heb ik sinds kort een Lynx Aurora unit als converter/geluids-unit. Er valt wat betreft volume niets te controllen binnen mijn setup hardware-matig, alleen software-matig. Gezien mijn 2 monitoren sets ook niet te volume-controllen vallen, zoek ik een aparte (vermoedelijke tijdelijkere?) oplossing in de vorm van een klein kassie,boxje die ertussen in gezet gaat worden. liefst onder de 100 euro's.
Ook is het wenselijk dat ik er een hoofdtelefoon op kan gaan aansluiten, die ik dan tav. mijn setup geheel kan gebruiken (de hoofdteleoon ingang die normaal op je DAW,of geluidskaart-unit zit zeg maar).
Bij welk merk moet ik zijn? Is behringer of Phonic op dit gebied wel gewoon redelijk te noemen? Ik zoek dus eigelijk iets dat ik mijn aurora kan ''uitbreidde/verlengen'' met :
A een volume-knop
B 1 (of 2) hoofdtelefoon-ingang(en) die normaliter gewoon op zo'n unit zelf horen te zitten voor dik 3000
.
BVD,
Alex
Ook is het wenselijk dat ik er een hoofdtelefoon op kan gaan aansluiten, die ik dan tav. mijn setup geheel kan gebruiken (de hoofdteleoon ingang die normaal op je DAW,of geluidskaart-unit zit zeg maar).
Bij welk merk moet ik zijn? Is behringer of Phonic op dit gebied wel gewoon redelijk te noemen? Ik zoek dus eigelijk iets dat ik mijn aurora kan ''uitbreidde/verlengen'' met :
A een volume-knop
B 1 (of 2) hoofdtelefoon-ingang(en) die normaliter gewoon op zo'n unit zelf horen te zitten voor dik 3000
.BVD,
Alex