Focusrite Saffire

Ranker

Nieuwkomer
mijn probleem is het volgende, Ik heb onlangs een saffire kaart van iemand overgenomen,toen hij em kwam brengen hebben we samen de saffire control ingesteld eq' comp's volume in/outputs etc, en er toen die config opgeslagen (Saffire Mix file (*.saff) Nadat we dat hebben gedaan werkte alles goed, mn vocals kwamen goed en warm binnen, en je hoorde jezelf duidelijk in de headphone tijdens recorden (vocals dus) nu heb ik onlangs een syteemcrash gehad, en heb dus een herinstall moeten doen, waardoor ik die preset nu kwijt ben die we toen hebben gemaakt opgeslagen :stupid
ik heb van alles geprobeerd maar ik krijg met geen mogelijkheid de sound zo fris en warm als die was! en ook hoor je jezelf bijna niet tijdens de opname in de headphone! Nu is mijn vraag of er hier ook focusrite saffire gebruikers zijn, en iemand misschien een goede preset van de saffire control voor me heeft! Ik zou het erg op prijs stellen, want mn sound is gewoon echt klote op t moment, en dat haalt t plezier van muziek maken er voor een groot deel af :S alvast bedankt!

Back