freekymixer
Stamgast
Kan je met een MS20 Crossmodulatie uitvoeren ?
De ene osc die de andere aanstuurt dus .
Dank je !
Fré
De ene osc die de andere aanstuurt dus .
Dank je !
Fré
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Nope. Intern is daar geen verbinding voor en het valt ook niet te patchen. De oscillators hebben geen individuele outs die je als modulatiebron kunt gebruiken, helaas.

Origineel geplaatst door R-ond
najaa wat een stommuh bak![]()
is toch een van de leukere dingen,..................
valtaf!
![]()
![]()
![]()
......de MS-20 kan bij mij niet meer stuk, crossmodulatie of niet. Superfijne synth 
roep zoiets nou alsjeblieft niet te hard..Origineel geplaatst door Hooihuis
de MS-20 kan bij mij niet meer stuk

Origineel geplaatst door Hanz
Tja, wil je wel crossmod op een vergelijkbaar soort synth -> SEMTEX XL![]()
(dat had ik nou vroeger steeds op die MS'jes... dan denk je, heb je toch een modulaire bak, maar heel veel interessante routings die ik bedacht konden dan toch weer niet worden gepatched...)
Origineel geplaatst door Hanz
Tja, wil je wel crossmod op een vergelijkbaar soort synth -> SEMTEX XL![]()
![]()
(dat had ik nou vroeger steeds op die MS'jes... dan denk je, heb je toch een modulaire bak, maar heel veel interessante routings die ik bedacht konden dan toch weer niet worden gepatched...)
nope, daarom is sync bijv. ook geen onderdeel van de MS-20... enige wisselwerking tussen beide oscs is ringmod...Origineel geplaatst door freekymixer
Kan je met een MS20 Crossmodulatie uitvoeren ?

en dat uitgebreider setje is? de ms-10 zal hierbij ook niets bijdragen verder...Origineel geplaatst door MatthewLeBlom
Het zou wel moeten kunnen met een wat uitgebreider setje ms.
Een Ms10 erbij en je bent los..![]()
Origineel geplaatst door 6 trak
en dat uitgebreider setje is? de ms-10 zal hierbij ook niets bijdragen verder...
via de bestaande patchpanelen krijg je ook niet voor elkaar aangezien er geen fase input aanwezig is voor de oscillators...
je kunt dus nooit OSCs retriggeren, laat staan heen en weer tussen beide...
en dat is dus o.a. een vereiste voor cross-mod...Origineel geplaatst door Hooihuis
Syncen van oscillators gaat inderdaad niet op de MS-serie.
en dat is dus o.a. een vereiste voor cross-mod...

en dat is dus o.a. een vereiste voor cross-mod...