Grofvuil... Korg MS20.....

heren, dank u voor uw medeleven...

kan er nog steeds niet bij wat die broer van mij heeft gevonden... Het rare is dat hij dit 'geluk' wel eens vaker heeft.....

wat zal ik zeggen, geen geluk in de liefde, maar wel in het afstruinen van grofvuil..

Origineel geplaatst door von haulshoven
zo zag ik een half jaar terug een minimoog tussen de grijze containers op de stoep staan.
tis dat ik niet al te veel tijd had en de hond bij me had, anders had ik hem meegenomen.

:D

Origineel geplaatst door Subgroover
Niet normaal meer wat er zoal bij het grofvuil staat he... waarom heb ik dat geluk nou nooit? =(
gewoon elke dag de grofvuilroute meelopen? ;)_

Origineel geplaatst door Achelousje
heren, dank u voor uw medeleven...

kan er nog steeds niet bij wat die broer van mij heeft gevonden... Het rare is dat hij dit 'geluk' wel eens vaker heeft.....

wat zal ik zeggen, geen geluk in de liefde, maar wel in het afstruinen van grofvuil..

Misschien dat het eerste wel voortvloeit uit het tweede.........:D

Ik ben nu echt strontjaloers,maar het is je gegunt :D

Altijd wanneer ik bij de mileustraat ben loop ik stiekum even in de container met electra. Je weet maar nooit wat mensen weggooien. Heb er alleen nog maar oude gare stereos en wat rotte keyboards zien liggen...

speel er even veel mee
draai alle knoppen 20 miljard keer

grote kans dat ie minder gaat kraken enzo

Altijd wanneer ik bij de mileustraat ben loop ik stiekum even in de container met electra.

Weet iemand trouwens wat de procedure is als je wel wat ziet liggen? Er hangt bij ons namelijk een heel groot bord bij dat het verboden is spullen mee te nemen. En ik bedoel een andere procedure dan 't gewoon ongezien in de kofferbak mikken ;)

Origineel geplaatst door etaoin
Weet iemand trouwens wat de procedure is als je wel wat ziet liggen? Er hangt bij ons namelijk een heel groot bord bij dat het verboden is spullen mee te nemen. En ik bedoel een andere procedure dan 't gewoon ongezien in de kofferbak mikken ;)

gewoon vragen. meestal boeit het ze echt niet.

En een krat bier doet wonderen.

hier wordt je inderdaad erg jaloers van .. maar fijn om te weten dat ze dus nog te vinden zijn

bij het grofvuil ! veeeeel plezier iig !

ook bingo, en laatst hebben we zo gelachen man, hadden we zakdoekje leggen op de afdeling afgedankte feestneuzen.

Koel zeg... Ik vind altijd dingen bij het grofvuil die ik niet nodig heb, en als ik wel iets nodig heb (bijv. een klerenkast, cd-rekjes, Arp Odyssey ofzo) vind ik het nooit. Zoekt en gij zult niet vinden... zegmaar.

ik doe voor m'n werk iets met (bedrijfs)afval en kom vanalles tegen met 'n stekker eraan, maar een synth o.i.d. ben ik helaas nog nooit tegengekomen... (wel ooit een oud bontempi-orgel)

Waarschijnlijk zou ik het trouwens ook niet meenemen. Afgezien van het feit dat dat idd dus "tegen de regels" is, zit ik ook niet te wachten op zo'n maaien- en kakkerlakken-pakhuis in m'n herriehokje. Meest aangetroffen spul: tv's en mobiele airco's.

Van het grof vuil gered :D

piano012yf6.jpg
piano002gr8.jpg

Even laten klimatiseren aan m'n woning en dan er een bedrijf komen om het bak beest te stemmen :okdan:

Origineel geplaatst door Batteraaf
Van het grof vuil gered :D

Even laten klimatiseren aan m'n woning en dan er een bedrijf komen om het bak beest te stemmen :okdan:

Is de kast helemaal ok? Nergens een scheur(tje) ofzo?
en wat is het merk?

...

...

zo heeft de huisgenoot van een vriend van me vreselijke verzamel zucht.... alles met een stekker moet mee naar huis (zijn kamer was al een keer ontruimd door brandweer ivm brandveiligheid)
maar ik heb al wel een x aantal keer synths samplers en drumcomputers voor bij zien komen allemaal van de vuilnisbeld :S moet nog een xtje die kerel zijn schuurtje door spitten alles zit aleen tot de nok toe vol

Back