Grofvuil... Korg MS20.....

Origineel geplaatst door Subgroover
Niet normaal meer wat er zoal bij het grofvuil staat he... waarom heb ik dat geluk nou nooit? =(
Het enige dat een vriend ooit bij het grofvuil heeft gevonden was een Atari 260 ST + Monitor en Floppydrive...

Das de 256k versie van de ST die is nog best wel obscuur

ik heb wel eens een ATARI ST bij het grofvuil gezet met monitor en al
diezelfde dag was ik met een song bezig en het kloteding sloeg weer eens vast...
song kwijt waar ik dagen mee bezig was geweest.

een week daarna kocht ik mijn eerste Mac :D

ergens rond 1990 was dat

Mac....I'm lovin' it! :okdan: (hoewel ik weinig gedoe heb gehad met mijn Atari....de Amiga was lastiger)

Gefeliciteerd met je MS! Leuk zoiets zeg.

Af en toe hoop ik iets leuks tegen te komen bij de Kringloop, maar neuj. Teveel Refo-Orgels.
Wel af en toe een zeldzame plaat (Kraftwerk 2, Bo Hansson....)

Origineel geplaatst door bounce
ik heb wel eens een ATARI ST bij het grofvuil gezet met monitor en al
diezelfde dag was ik met een song bezig en het kloteding sloeg weer eens vast...
song kwijt waar ik dagen mee bezig was geweest.
[haddock] duizend bommen en granaten! [/haddock] ...2e niet zo maar vooral dat eerste...
nou ja, 1000 is ook wel weer wat overdreven... :D

Zo sprak ik laatst ook een kennis van me, die vertelde dat hij een tijd terug een complete Atari TT + kleurenmonitor bij het grofvuil had gedumpt... :stupid =( :confused: :bekdicht:

Hij had mij alleen maar ff hoeven bellen..............

waarom word ik nooi gebeld????

ik heb alleen een roland e-70 gevonden en een pc met 84632474642432753namen van bners plus email en adres

Origineel geplaatst door freddiemercury
waarom word ik nooi gebeld????

ik heb alleen een roland e-70 gevonden en een pc met 84632474642432753namen van bners plus email en adres

gewoon je telefoonnummer in je sig :)

kan.

ach jah als ik met de band ga jammen gaan we daarna misschien ook wel langs containers kijken of er wat vets tussen ligt.

you never know

Dan denk je met je zatte kop dat je iets heel vets mee naar huis hebt genomen en dan zie je de volgende ochtend met je kater dit naast je bed liggen..... :D

een casio rapman.

die zijn gaaf.

ja.

op internet zie je die krengen voor 20-50euro.

ik zou er zo graag eentje willen

heb er eentje kunnen verkopen voor 40gulden een xaantal jaar terug

Origineel geplaatst door Batteraaf
Nope geen scheuren, niks. het is een Leyser & Hermans, bedrijf uit Maastricht. Ik weet nog geen bouwjaar of type, want buiten een raar logo en een nummer binnenin de kast is er totaal niks terug te vinden.

mooi ding
*D

gaat over de rapman.

ik ga binnekort mijn casio ctk-100 en mijn andere keyboards van voor 1augustus naar het grofvuil brengen.

het zijn de yamaha pss-270 bontempi ks4600 casio ctk-100 en een majestic mk2063.

oftewel VLUT.

als ze 10euro op brengen vind ik het best

Back