Grofvuil... Korg MS20.....

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Niet te geloven waar mijn broer net mijn huis mee komt binnen zetten.........
Gevonden bij grofvuil bij mij om de hoek nogwel.......Toch nog even klagen want er zat geen handleiding en patchkabels er bij. ;)

Hij doet het ook nog al lijkt de LFO volledig doorgeslagen te wezen.
Heeft iemand tips omdit apparaat te testen zodat ik weet of hij echt goed is, Waar moet ik op letten als ik hem open maak (hij heeft een behoorlijke lading stof voor zijn kiezen gehad, en zie ook kleine roest plekjes)
Heeft iemand misschien een kopie handleiding toevallig???

IK ZOU ZEGGEN>>> KOM ER MAAR IN MET DIE TIPS!

Attachments

• ms20.jpg
    ms20.jpg
    54,9 KB · Bekeken: 115
En om de grapjassen even voor te wezen, mijn buren hebben bekend dat hij van hun is geweest!!!8o)

He, bedankt 6 track...
:biertje:

Tja kon, mijn ogen ook niet geloven. Het apparaat was van hun vader geweest en lag al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in de schuur, en ze moesten er niks voor hebben.
Heb ze toch echt wel gezegd dat dit spul 'iets' waard was.....

Mazzelpik!!!
Maar tis je gegunt :okdan:

Zullen ze leuk vinden als ze hier lezen dat ze € 750,- bij het vuil hebben gezet :D

zo zag ik een half jaar terug een minimoog tussen de grijze containers op de stoep staan.
tis dat ik niet al te veel tijd had en de hond bij me had, anders had ik hem meegenomen.

Een goede buur is beter dan een verre vriend, gaat hier wel weer op

volgens mij heb je gewoon in het geheim de MS20 gekocht. En thuis verteld dat die bij het vuiil lag.
Om zo ruzie te voorkomen dat er weer huishoudgeld aan gear is besteed :duivels:

Doe ik zelf ook altijd hoor, "He nee he, heb je nou weer wat gekocht?" "Nee hoor gekregen van een collega die deed er niks meer mee"

Ik mag niet klagen over de manier waarop ik aan mijn eigen MS20 gekomen ben (van een zolder, maar niet gratis).
Maar dit is wel heel vet!

gefeliciteerd ermee man!

Je zou je buren eigenlijk verwijderingskosten in rekening moeten brengen. :D

Origineel geplaatst door von haulshoven
zo zag ik een half jaar terug een minimoog tussen de grijze containers op de stoep staan.
tis dat ik niet al te veel tijd had en de hond bij me had, anders had ik hem meegenomen.

Die laat je staan voor je hond? :confused:

Had de hond wel ff aan n boom gebonden en snel vervoer voor t ding geregeld. Hond blijft langer staan dan de synth :D

Niet normaal meer wat er zoal bij het grofvuil staat he... waarom heb ik dat geluk nou nooit? =(
Het enige dat een vriend ooit bij het grofvuil heeft gevonden was een Atari 260 ST + Monitor en Floppydrive...

Origineel geplaatst door The Poisoner
Die laat je staan voor je hond? :confused:

Ik neem aan dat hij het als een grapje bedoelde :)

Back