KiaM
Ouwe rot
Nope, ik kan niet op het VST instrument inspelen en recorden. Wat echter wel kan is het inspelen key editor..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door KiaM
Nope, ik kan niet op het VST instrument inspelen en recorden. Wat echter wel kan is het inspelen key editor..
Origineel geplaatst door Alex Verone
inspelen key editor? ik kan de key editor uberhaupt niet openen zolang er niks is ingespeeld?
Nee moet je even een part maken, zo;
![]()
dan kun je dit uiteindelijk;
![]()

IK heb mijn eerste berichtje aangepast, was ff dom bezig, je kunt gewoon een part tekenen met je draw tooltje
Ja dat is het beste, gewoon een midi usb keyboardje kopen, dan ben je van dit gedoe af. Die dingen kosten niet veel en een kleintje staat ook niet in de weg![]()

Is dat wat?/nog andere tips?
Dat cubase usb geval? Is dat bepalend voor de keyboard/geluidskaart?Origineel geplaatst door fuse
Wat voor kleur heeft je dongle?
oke super! haha en weet jij toevallig ook iets over geluidskaarten?
Deze pc (onboard augigy) hapert als een gek bij elke vst (gekraak door geluid heen als ik een noot aanklik) en heeft een dikke latency. Ik zoek dus nieuwe geluidskaart en kwam zelf op de M-audio Audiophile 2496.. Is dat wat?/nog andere tips?![]()
Origineel geplaatst door fuse
Wat voor kleur heeft je dongle?
Dat cubase usb geval? Is dat bepalend voor de keyboard/geluidskaart?

Origineel geplaatst door Kevin
Met alle respect ff maar ''stel'' je hebt de software gekocht,waarom koop je dan niet een Emu kaartje waar je Cubase LE bijkrijgt ?Niet zo'n steile learning curve als de dure pakketten,vrij veel mogelijkheden en tevens geen gekraak.
Kost je nog geen 200 €
En verder veel lezen (manual,tijdschriften) wil best mensen helpen,maar denk dat er veel gasten zijn die the easy way willen nemen en het vertikken om zelf eens op onderzoek te gaan en dingen te begrijpen.
citaat:
Origineel geplaatst door Ramoonus
ik denk dat wijs is eerst de handleiding te lezen
PS: je hebt toch wel de software gekocht ?
---------------------------------------------------------------------
Ja maar daar werd ik ook niet wijzer van!... Iemand die het weet

oke super! haha en weet jij toevallig ook iets over geluidskaarten?
Deze pc (onboard augigy) hapert als een gek bij elke vst (gekraak door geluid heen als ik een noot aanklik) en heeft een dikke latency. Ik zoek dus nieuwe geluidskaart en kwam zelf op de M-audio Audiophile 2496.. Is dat wat?/nog andere tips?![]()

volgens mij ken jij cubase nietOrigineel geplaatst door Jos Ravenglass
Ik zag in een eerdere post dat je de drivers had staan op 'ASIO Direct X Full Duplex'. Het is óf ASIO óf DirectX. Ik vermoed dat je de drivers dus op DirectX hebt staan en dat is niks. Het verklaart dat gekraak. ASIO is veel beter. Ik weet niet of die Audigy echte ASIO drivers heeft. Anders download je ASIO4ALL, dat werkt met veel geluidskaarten.
Origineel geplaatst door Ramoonus
volgens mij ken jij cubase niet
die heeft zogenaamde wrappers
meneer kan dus wel ASIO draaien dankzij DirectX
Maar die wrappers gelden toch alleen voor de vst-instruments en effects/ directXi en vice versa? Ik heb nog nooit gehoord van DirectX-drivers die ASIO wrappen of andersom. 
Origineel geplaatst door Jos Ravenglass
Correct me if I'm wrong.Maar die wrappers gelden toch alleen voor de vst-instruments en effects/ directXi en vice versa? Ik heb nog nooit gehoord van DirectX-drivers die ASIO wrappen of andersom.
:confused:
(zal the RTFM nog eens lezen)