Hu???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

smackos

Gepokt en gemazeld
Sorry hoor maar waarom moet die videosynth topic nou weer dicht?

Wat is dat voor kortzichtige moderator aktie??? Lijkt wel een belasting ambtenaar sjongejongejonge

Kom op zeg.. die dingen worden door EMS gemaakt om aan je synth te hangen???
Is dat niet genoeg synthesizer-related...dat voegt toch ontzettend veel toe aan een synthforum??? Naja als je dat niet begrijpt...

Ik ga toch niet naar een fucking VJ forum om daar een berichtje over te plaatsen

andere topics (en veeeel!) hier gaan over dingen die echt helemaal geen fuck over synths te maken hebben....en daar wordt geen probleem over gemaakt

Maarja dit berichtje zal wel weer snel gedeleted worden omdat een of andere moderator zich weer op zijn pik getrapt voelt

Naja het zal allemaal wel

ik moest het even zeggen :D

....

....

mja balen he!

ik had de admin ook al gepimpt maar hij was het er echt niet mee eens.... spijtig klonk interresant

synthforum
video synth

moeilijk zeg

Synthesis (from the ancient Greek σύνθεσις σύν (with) and θεσις (placing), is commonly understood to be an integration of two or more pre-existing elements which results in a new creation.

Ik wil geen kolen op het vuur gooien, maar ik doe het toch. Mensen moeten hier toch terecht kunnen met hun verhalen of vragen over onderwerpen die geluidssynthese met andere media combineren? Maargoed, misschien ook niet, hmmmm.

spectre2.jpg

Gelukkig zeg dat er mensen zijn die opkomen voor VideoSynths :okdan:
Ik ben zelf ook helemaal weg van die dingen.
Jaren met Flowmotion gewerkt (meer VJ-gerelateerd) maar een echte hardware videosynthesizer is toch wel heel erg tof.

Ik was ooit eens in Cal arts in LA en daar hadden ze een videosynth met een ARP 2600...stond gewoon in de kelder en niemand gebruikte dat ding volgens mij :D

Origineel geplaatst door smackos
het ging over die atari ook ja
ff algemeen over Atari gesproken... die mag wel worden aangeboden bij 'te koop' maar hardware die bij pc's horen niet?
waarom is dat? omdat een Atari toevallig standaard midi poortjes er op heeft zitten? :confused: 8o

enne die videosynth is best wel interestink idd... :)

...

...

Origineel geplaatst door Roel
mooi spul vind ik het :okdan: zijn daar ook nog nieuwerwetse varianten op?
ik kijk zo nu en dan op circuitbend fora daar zijn ook best wel wat casio keyboards met video uitpugs

Origineel geplaatst door 6 trak
ff algemeen over Atari gesproken... die mag wel worden aangeboden bij 'te koop' maar hardware die bij pc's horen niet?
waarom is dat? omdat een Atari toevallig standaard midi poortjes er op heeft zitten? :confused: 8o

enne die videosynth is best wel interestink idd... :)

Omdat de atari ST TT etc hoofdzakelijk gebruikt werden voor muziek.
Een gameboy is ook geen muziekding maar je kan er wel muziek mee maken als je die music cratridge hebt :)

We gaan nu een beetje of topic.
Maar ik heb hier een keer een C64 overcompleet aangeboden en die werd ook verwijderd.
Daarna had ik hem te koop gezet met prophet64 cartridge en toen mocht het wel. :eureka:
Opzich is het wel te begrijpen.

leuke draad. sinds ik m'n tv abbo heb opzegd zit ik ook wat te kloten met video 'synthese', ik moet toch IETS met m'n beeldbuis:)

het grote analoge oude quirky spul is natuurlijk het leukst maar er zijn ook een aantal interessante digitale dingen te vinden op dit gebied. die niet zulke astronomische prijzen kosten. ben zelf wel gecharmeerd van deze bijv http://www.critterandguitari.com/critter/tutorials/ca-synth.shtml
dat ding genereert visuele cellular automata (http://mathworld.wolfram.com/CellularAutomaton.html ) en tis wel een leuke introductie tot de werld van cellular automata,1 van de interessantste vlakken vd wiskunde wat mij betreft:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back