[huh??] PSP Easyverb niet als SEND FX??

Stage73

elektromechanisch lid
heb een vreemd probleem...heb PSP easyverb aangeschaft en geinstalleerd. gautoriseerd, alles OK, kan m gebruiken als INSERT maar niet in de SENDFX...? ikniesnap? Ik gebruik CubaseLE

er van uitgaande dat je ook een handleiding hebt (if you mean what I know)...

ga naar mixer (F3), in het mixer window ga je naar het juiste kanaal en drukt op de ronde 'E' button,
rechts in dit window zie je de 'S' slots, in S1 en S2 voeg je ff je fx toe, j schakeld hem aan (met het 'ON' icoontje) et voila, ff volumes (horzizontaal) boven de 2 'S' sloten invoeren en klaar...

jajaja, ik weet wel hoe ik een send effect moet instellen, het vreemde is, Easyverb duikt niet op in het lijstje! SendFx tracks heb je niet in LE, alleen in SX en consorten. Ik snap d'r helemaal niks van, mijn andere effecten staan keurig in het lijstje, ook mijn andere (legale!) pakketten. Zal PSP een mailtje schrijven.

Laatst gewijzigd:
welwel...geupdated naar Cubase SE3...nu werkt het gewoon zoals vanouds. Zal PSP eens terugmailen. De plugin is trouwens mooi, maar CPU-hongerig. SE vind ik leuk maar geen duidelijke verbetering voor mij (geen 80euro waard ieg). De sendFX channels zijn handig, als ik bijv eens gated reverb wil maken, maar ik vind het vervelend dat (zoals mijn collega's SX) als je op "solo" drukt, de sendFX kanalen ook muten...kan dat uit? Nouja...maak wel een nieuw draadje voor.

Back