Ode aan de Ensoniq sampler EPS16 & ASR10

vcovca

NOXGENUS
Origineel geplaatst door Digimod
koop gewoon een softsampler :)

... want dan blijven de prijzen voor de vintage sampler verzamelaars tenminste nog een beetje laag ;).

(groot gelijk overigens)

Je hoeft het ook niet te snappen... het gaat erom dat mensen het vet vinden. Hoe het gemaakt is maakt niet uit...

En daarom zijn er samplers!

En oh jah, soft samplers zijn handig... maar een WAVE korter/langer maken of omdraaien/verkrachten met een van de Ensoniq heren blijft voor mij toch het meest tastbaar.

Het gaat ook niet om de muziek in het filmpje maar om het gebruikers gemak van het apparaat! Dusssssss........

Origineel geplaatst door KiaM
O zijn er daarom samplers. Aha.

Mjah.... wel om meer redenen...

Maak jij anders effe un filmpje hoe je in 'n sample gut zutten knippe/plakken/kopiere met je muis of je schaar....
Dit gut SCHNELLER!!!!

nou WOUW wat een een artiest, een paar plaatjes opnemen en dan helemaal de man wezen...pfffff. ik poep op die gast me mijn triangel ensemble. ;)

maar wel een mooie sampler zo'n ensoniq!

Mjah.... wel om meer redenen...

Maak jij anders effe un filmpje hoe je in 'n sample gut zutten knippe/plakken/kopiere met je muis of je schaar....
Dit gut SCHNELLER!!!!

Precies, dat is wat mij betreft t enige waar het om gaat in dit filmpje. Hardware samplers hebben wat dat betreft toch echt nog wel een streepje voor...

Back