je heb gelijk.. zat naar t verkeerde filmpje te kijken .. mja in dat geval .. ik heb geen idee
zo op t eerste oog lijken ze wel erg op elkaar .. misschien zijn t wel bijna dezelfde apparaten met wat kleine veranderingen .. maar goed, zoals ik al zei.. ik zou t niet weten .. lijkt me wel leuk speelgoed trouwens
Is niet het enige verschil tussen de twee dat de processor een ingebakken LFO heeft en de shifter niet?
Oftewel, de processor is meer een phaser in de traditionele gitaar-effecten term en de shifter kan alleen maar phase shiften en wordt pas een phaser als je er een externe LFO in prikt.
Origineel geplaatst door etaoin Is niet het enige verschil tussen de twee dat de processor een ingebakken LFO heeft en de shifter niet?
Oftewel, de processor is meer een phaser in de traditionele gitaar-effecten term en de shifter kan alleen maar phase shiften en wordt pas een phaser als je er een externe LFO in prikt.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.