Lekker proggen ja! Zeker leuk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
ken je pd al, gratis [eenvoudige] max/msp
........................................................
ik heb echte bewondering voor mensen die puur in assembler kunnen programmeren. Op de msx heb ik ook korte dingetjes geschreven, maar verder dan lettertjes op een scherm kwam ik niet..
Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Geef mij maar nederlandstalige muziekprogramma's.

Origineel geplaatst door wesko
Leve de Z80! Ik had een ZX Spectrum zie je... Op zich is assembler niet moeilijk, je mot gewoon een klein setje instructies uit je kop kennen en wat handigheidjes!
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
ken je pd al, gratis max/msp?
........................................................
ik heb echte bewondering voor mensen die puur in assembler kunnen programmeren. Op de msx heb ik ook korte dingetjes geschreven, maar verder dan lettertjes op een scherm kwam ik niet..
Origineel geplaatst door oli303
kBen al een paar weken aan het proberen uitzoeken waar PD nu eigenlijk voor dient. Het ziet er wel zeer modulairig en leuk voor een nerd als mij uit, maar hoe begin je daaraan?
Wat moet ik downloaden?
Wat moet ik programmeren?
Wat "the hell" is het?
Origineel geplaatst door oli303
kHeb vroeger nog 2 ZX-Spectrums gehad toen ik een jaar of 9 was... mijn eerste computer.
Ze waren bij mij wel nogal vlug defect.
Uiteindelijk ben ik er ook wat in assembler op beginnen prutsen, maar helaas heeft mijn laatste werkende ZX het toen snel begeven. De Z80 was inderdaad wel vrij graaf...
Je kan misschien voor de gameboy beginnen programmeren. Das een soort Z80 en je hebt een grave soundchip (naar mijn mening veel beestiger dan de SID). Gameboy square arpeggio+Chorus = Oh yeah, Duffman can't stop!
Vind je die Spectrums eigenlijk nog ergens? kZou terug eens 1 willen hebben...
Origineel geplaatst door Almeros
Almeros es un puto a veces pero él hace música absolutamente agradable.
Nunca no he oído su música todavía!

Kijk wel uit wat je zegt over de SID he? Er is een SID-station in de handel waar er een paar inzitten, ik geloof dat je hem wel zelf moet programmeren.
Origineel geplaatst door Almeros
Usted debe realmente oír algunas de mis canciones. Quizás usted tiene gusto de ellas.![]()