Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

(en Akai?)
Yep, de Ax73 ook. Maar hoezo met het oog op verlies? Het gaat om en S550 die een maat van me voor 50 of 60 euro of zo gekocht heeft. Wat dat betreft kan er geen sprake van verlies (eerder integendeel) zijn.
Als je zo'n Roland kabel kwijtraakt moet je toch net wat meer moeite doen om er een te vinden (zo blijkt) dan bij een gewone 3 polige kabel. Dus als je er veel mee optreed (de beste manier om dingen te verliezen) is 't wel handig als je een wat conventionelere kabel hebt. Als 't ding altijd in de studio staat zou ik me de moeite van het solderen besparen en gewoon een Roland kabel kopen, maar das pure gemakzucht van mijn kant 
): wat betreft Akai's, ik heb net even gekeken en de AX60 heeft ook een Roland netsnoer, maar de AX80 heeft een ander 2 polig netsnoer, zo eentje die je ook op draagbare radio's en sommige opladers / adapters (laptops enzo) vind. De Korg DW8000 heeft weer wel zo'n 'Roland netsnoer' .