gezocht cd-recorder

martin h

Stamgast
heeft iemand een cd-recorder die hij of zij wil verkopen?
het merk maakt niet uit
mvg m.h

Ja das echt een (SUPER) koopje,en die is beter ,(heb zelf ook een tascam gehad)

De Marantz een slecht toestel?? Lijkt me niet. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

IK heb nog een Pioneer staan,
Mss wil ik 'm wel weg doen???
Voor intresse, PB!

In die tascam kunnen gewoon computer cd's en niet van die vervelende audio cdrw's die een godsvermogen kosten en bijna niet te krijgen zijn.

De Marantz een slecht toestel?? Lijkt me niet. Ik heb er nooit problemen mee gehad.

Ik ook niet,behalve dan dat die onbruikbaar is als je analoog opneemt ivm met de ID's die te laat komen.

ik vind dit een heel slecht punt,de sound is wel ok van het toestel..

destijds werdt er al over geklaagt in reviews,bij hun model net erna (de dubbeldecker (zelfe look like minofmeer)dacht ik)is dit toevallig opgelost als ik me goed herhinner..

(in de marantz kunnen ook wel gewone comp cd's in)

(EDIT: ik heb marantz,tascam,apex en philips cdrec's gehad)

Qua klank is die Marantz de betere.......( en ja ik heb beiden vergeleken)
en zweer dus bij mijn Marantz.

Na een krat bier zijn die id's bij mij ook later......voor die krat niet.

Qua klank is die Marantz de betere.......( en ja ik heb beiden vergeleken)
en zweer dus bij mijn Marantz.

Na een krat bier zijn die id's bij mij ook later......voor die krat niet.

idd de marantz klinkt warmer (ttz minder gedetailleert in het hoog),had ik de indruk.

Ik heb twee philipsen gehad, waren tussen 150-100 euro. Kocht er een audio cd-rw bij en kon 3 jaar lang alles opnemen wat ik wilde. Stuk goedkoper dan die "profi" dingen. Nu gebruik ik een Boss micro BR. Opnemen op sd kaart voor rond de 200 euro.

ik heb ook philipsen gehad maar dat is echt troep hoor, kheb er hooguit 10 cs'd mee op kunnnen nemen , en dan was die lens rot, ik had ze 2dehands gehaald ,wel vaker mensen gehoord die datzelfde probleem hadden, en dan die "speciale cd's" die tascam die ik nu heb doet het altijd en voelt ook goed aan lekker stevig,rackoren.. die marantz heb ik nooit gehoord, maar geloof direct dat die heel goed klinkt, alleen doordat dat probleempje waar HEXA het over heeft , zou ik toch eerder voor die tascam gaan.

Back