Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat was niet de bedoeling. Iedereen mag anoniem stemmen. Nieuwe forum met al zijn nieuwe wicked features ook!Oei... je ziet de namen wie er op wat heeft gestemt![]()

Beetje kansloze thread dit maar goed ik kon het niet laten om voor 2.0 te stemmen omdat system restore mij geen optie lijkt. JohnnyBusca gaf dit ook al aan dus waar gaat dit over.
Een betere anonieme enquete zou misschien zijn:
Welke layout kies jij?
a) oude layout
b) huidige layout
c) nieuwe layout
d) geen voorkeur

je kan idd maar zeer weinig enquetes (qua democratisch stemmen omtrent sf wekzaamheden/beleid) opnoemen waar 'men' (aan desch getopte) daadwerkelijk gehoor aan heeft gegeven. dus ook bij deesch kan je er donder en bliksum op zeggen dat het ook niet gebeurdJa ik ben het wel met kwok eens.. deze enquete krijg je alleen maar gezeik van denk ik... best kans nl. dat een meerderheid vind dat er een system restore moet komen. ik ga er niet vanuit dat jullie dat serieus overwegen..

stel nou dat iemand die thread niet ziet maar toch denkt "ik wil liever 1.0" en dan dus niet stemt ook... dan heeft ie toch 1 mening...Eigenlijk zou d niet mee mogen doen. Iedereen die niet stemt kiest automatisch voor d![]()

ik wil 2.0 met een look van het oude.
Ola!Niet iedereen weet dat toen er sprake was van mee te helpen met het oude forum dat ik al aangaf dat er nieuwere versies waren met interessante extra nieuwe opties. Dat is toen tegengehouden door de admin omdat die op zag tegen de moeite die daarvoor gedaan moest worden.
En nu een paar jaar (!) later is in besloten kring een nieuw forum voorbereid en is de upgrade uitgevoerd.
Is er feedback gevraagd aan de gebruikers? Niet te moeilijk, gewoon even simpel polsen hoe en wat. De techneuten zijn gewoon blind begonnen met bouwen, een typische techneuten kwaal. Deze voorbereidingen leveren nu een lange waslijst van zaken die alsnog gefixed moeten worden. De volgorde kan je alleen bepalen als je de techniek achter het forum weet. Alhoewel de meest storende zaken voor gebruikers eigenlijk zoveel mogelijk het eerst gefixed moeten worden IMHO.
Deze enquete die trouwens een wassen neus is zal toch niet leiden tot teruggaan naar versie 1. En wat inspraak betreft is die er niet echt want de gebruikers kunnen alleen maar aangeven waar de fouten zitten en die komen op de lijst.
Nu zijn jullie al meer dan 6 jaar bezig met het forum te onderhouden en dan verwacht je dat je er genoeg verstand van hebt. Maar waarom gaan jullie een forum dat gewoon normaal draait veranderen en niet een kopie?Ola!
Wij lullen er al jaren over, al voor we het er met jou over gehad hebben en nu hadden we zoiets van... niet lullen maar doen! Daar zijn we nu mee begonnen.
Houdt dit dan ook in dat jullie nu geleerd hebben rekening te houden met de gebruikers of is dit verder een leeg excuus?Sorry dat we je (en de rest) gepasseerd zijn, maar dat weten we onderhand wel.