Het nieuwe synthforum

Het nieuwe synthforum

• Synthforum terug naar de oude stijl. Systeem restore!

Stemmen: 20 40,0%
  • Huidige synthforum 2.0 houden.

Stemmen: 30 60,0%

• Totaal aantal stemmers
    50
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Houdt dit dan ook in dat jullie nu geleerd hebben rekening te houden met de gebruikers of is dit verder een leeg excuus?

stel je toch niet zo aan fuse, na al die posts van jou over dit onderwerp weten we nu wel hier op het forum dat jij je gepasseerd voelt, je komt nou over als een enorme jankerd die maar door blijft gaan.

direct genoeg zo?

Nu zijn jullie al meer dan 6 jaar bezig met het forum te onderhouden en dan verwacht je dat je er genoeg verstand van hebt. Maar waarom gaan jullie een forum dat gewoon normaal draait veranderen en niet een kopie?

Houdt dit dan ook in dat jullie nu geleerd hebben rekening te houden met de gebruikers of is dit verder een leeg excuus?

Fuse ga is lekker wat aan je leven doen man.
Wat kan jij ongeloofelijk ouwehoeren zeg.

:kont::doei::kroon:

Heb ik nu jullie tere kinderzieltjes beschadigd?

Maar waarom een excuus zin als ze hier gewoon door mee gaan?
Dat zou ik toch wel eens willen weten.

Heb ik nu jullie tere kinderzieltjes beschadigd?

het lijkt er steeds zo op alsof jouw tere kinderzieltje ooit eens goed beschadigd is fuse, dat is wat men je duidelijk probeert te maken al 500 jaar

Wij houden rekening met de gebruikers...
Daarom hebben we er ook zoveel.

En ik zie dat de uitslag van de enquete positief is..

Je houdt rekening met mensen door ze te passeren?

Vragen werkt doorgaans beter.

Wij houden rekening met de gebruikers...
Daarom hebben we er ook zoveel.

En ik zie dat de uitslag van de enquete positief is..
Ik ben voor deze versie van het forum; meer functionaliteit, net als een nieuwe synth :D. Enige wat ik zou willen is dat men wat meer feedback vraagt van het forum. Vooral kwa layout, want dat is wat je als gebruiker ziet en mee werkt.
Is het niet mogelijk om een simpele kopie test site van dit forum, met niet al te veel fictieve leden in te stoppen; iets als een "test0" t/m "test9" lid?
En dan een paar layouts uit te proberen en via een enquete eentje uitkiezen?
Dit heb ik in het verleden gedaan met php applicaties installeren voor klanten.

De huidige layout heeft het probleem met contrasten en daardoor leesbaarheid. Ik weet niet of in deze synthforum versie de mogelijkheid bestaat om de templates van vorige versie te gebruiken of aan te passen. Het kan zijn dat dit zoveel veranderd is qua structuur dat je net zogoed opnieuw moet beginnen; relateren van "elements" aan de CSS wordt dan opnieuw alles instellen.
En als er een nieuw banner nodig is, laat me maar weten, of is hiervoor al een "Maak een banner voor het Synthforum"-draad gestart? :D

Fuse: Waar ben jij mee bezig?
Wil je iets bereiken?

Zo ja dan kan ik je deze tip geven:
Denk na over je eigen gedrag en hoe dit eventueel bijdraagt aan de situatie die je graag anders ziet. Als je doorgaat zoals je nu bezig bent ga je je doel niet bereiken.

Dat doel is onbereikbaar geworden toen het synthforum.nl domein is vastgelegd.

Het synthforum is er toch voor de lol? Ik vermaak me wel hoor.

Je houdt rekening met mensen door ze te passeren?

Vragen werkt doorgaans beter.

maar:
hallo hallo beste 5000 actieve gebruikers, wij willen het forum gaan updaten onder de motorkap, dit lost alleen met het updaten al een heleboel bugs op,waar we al een behoorlijke tijd tegenop lopen. daarnaast wordt ook het beheer van het forum beter en makkelijker.

dit vereist wel een behoorlijke upgrade, waardoor de website een poos offline zal moeten gaan, hiervoor zullen wij hard werken en wij hebben hiervoor precies één hele dag à 24 uur nodig.
de gevolgen van de upgrade zijn naast genoemde voordelen qua uiterlijk al dan niet tijdelijk een meer standaardlayout dan u gewend was, omdat die met de upgrade meekomt. verder zal tijdens het dagelijkse gebruik moeten blijken wat er verder nog te verbeteren en aan te passen valt.
omdat u tijdens de upgrade geen forumbezoek kunt doen hebben wij een speciale pagina ingericht waarop u kunt lezen dat wij nog bezig zijn gedurende deze dag

het is een update die zeker gedaan moet worden, en is door ons vanuit het beheerdersperspectief bovenal als noodzakelijk gezien, eigenlijk is dit de enige realistische optie die wij hebben om de bestaande problemen op te lossen>

voor de problemen die gaan ontstaan richten wij een apart forumonderdeel in waar u met uw kritiek en vragen terecht kunt, al deze opmerkingen zullen wij ter harte nemen en waar nodig de problemen oplossen.

mogen wij updaten geachte gebruiker?
ja/nee?
werkt dat???

Als het doel onbereikbaar is geworden heeft het geen zin om er voor te knokken en moet je berusten in je lot.

Als het knokken voor een onhaalbaar doel jou voldoening geeft denk ik dat je op een verkeerd forum zit.

ik lees tussen de regels door dat je meer inspraak wilt in het beheer van het synthforum zoals dit nu bestaat. danwel het zelf volledig in beheer wilt hebben; in dat geval is door allerhande gebeurtenissen het doel waarschijnlijk verder weg dan gewenst.
door zaken waar je geen invloed op hebt, maar ook door zaken waar je wél invloed op hebt kun je je doel steeds dichterbij zien komen, danwel er verder vandaan raken. misschien is een ander idee om de doelstelling aan te passen

of gewoon in de stront zakken en daar gaan klagen dat je pijn in je haar hebt
zeikwijf

:okdan:

maar:
werkt dat???

Ooit van een voldongen feit gehoord?

En Roel, niet mij woorden in de mond leggen door je eigen fantasie er op los te laten. Wat jij verondersteld is zo fout als maar zijn kan.
Mijn mening is dat het synthforum van niemand is en dat de rol van de beheerders is om dit te dienen. Maar in de huidige invulling komt dit niet tot zijn recht.

En wie zegt dat er een doel is? Misschien zijn er wel meerdere doelen. Of gaat het niet om de doel maar om de reis?

Als je iets niet kan veranderen dan kan je erin berusten. Maar wat als je blijft proberen? Er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de wereld. Wie niet waagt die niet slaagt.

Ow, als ik dit nog kan afmaken dan betekend het dat dit draadje vast niet meer lang te leven heeft.

of gewoon in de stront zakken en daar gaan klagen dat je pijn in je haar hebt
zeikwijf

LOL, altijd lache met die fjoesz.
Je bent ook zo'n pretletter.

En wie zegt dat er een doel is?

Jijzelf spreek van een doel dat onbereikbaar is geworden.

Of gaat het niet om de doel maar om de reis?

Dat zeg ik: als dat het geval is zit je op het verkeerde forum. Want bij iedereen die je lastig valt met jouw "reis" komt dit inmiddels hun neusgaten uit.

Als je iets niet kan veranderen dan kan je erin berusten. Maar wat als je blijft proberen?

Mensen die dat doen raken na verloop van tijd gefrustreerd en worden ongelukkig

Er zijn wel meer rare dingen gebeurd in de wereld. Wie niet waagt die niet slaagt.

Wie wel waagt zal als er sprake is van een onbereikbaar doel ook niet slagen.

Mijn mening is dat het synthforum van niemand is en dat de rol van de beheerders is om dit te dienen. Maar in de huidige invulling komt dit niet tot zijn recht.

Volgens mij is het forum uiteindelijk van de administrators (en in dit geval Stichting Synthforum Nederland). Dit forum is daarmee een service naar de leden (en ook naar niet-leden) toe, waar ze naar mijn mening (let wel, mijn mening) zeer goed in slagen.
Als die service je niet aanstaat staat het je volgens mij vrij om deze service niet te gebruiken. Dat jouw mening misschien niet die van het synthforum overeenkomt, dat is eigenlijk toch echt jouw probleem, en niet dat van het hele forum.

Daarnaast, dat ze misschien jouw tips niet ter harte genomen hebben, daar zal vast een goede reden voor zijn, of misschien ook niet. Hoe dan ook denk ik dat je er in zal moeten berusten dat anderen (het synthforum dus) niet altijd precies doen wat jij wilt.

Hou het nou gewoon leuk voor jezelf, en ga lekker over synths lullen op dit forum, en als dit forum je niet aanstaat dan misschien ergens anders. Tenzij je trollen gewoon leuk vindt natuurlijk.

Fuse als je het er net niet mee eens ben ga dan niet het halve forum zitten gallen.
Ga gewoon lekker ergens anders beidehand lopen doen.
Maar bespaar de admins, mods en de leden jou eeuwig gezeik toch is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back