606/303 knopjes waar?

Dat eerste is duidelijk maar ik word niet wijzer van nieuwe versie waar ik totaal geen verstand van heeft,. Iemand een link waar ik ze kan bestellen ?

Zie de thread op pagina 1 voor de linkies,
de schakelaars van de x0xb0x zijn niet hetzelfde als die van de tr606 of tb303, die van de x0xb0x heeft een kleinere schaft waardxoor de knop eromheen valt en los zit. Bruikbaar is het wel de schakelaars doen wat van ze v erwacht wordt, en de knopjes rammelen lekker

ok, wel geen 303/606 knopjes, maar ik ben opzoek naar de volume/filter draaiknopjes, dus niet de pots, maar die mooie zilveren draaiknopjes.
Las ook eens ergens dat hier iemand op t forum een mal heeft om zelf deze knopjes te gieten?

Zie de thread op pagina 1 voor de linkies,
de schakelaars van de x0xb0x zijn niet hetzelfde als die van de tr606 of tb303, die van de x0xb0x heeft een kleinere schaft waardxoor de knop eromheen valt en los zit. Bruikbaar is het wel de schakelaars doen wat van ze v erwacht wordt, en de knopjes rammelen lekker

Echt eenduidige antwoorden staan daar niet.

Zijn bijv die rohs compliants wel of niet tegen stof beschermd ?

Laatst gewijzigd:
Zijn die van chip for brain nou goed of moet ik bij senso of die link van patat wezen? Sorry maar ik ben nog steeds in verwarring namelijk en ik moet misschien nog wat onderdelen voor me mg-1 hebben.

En iemand die bij chip for brain het complete 606 pcbtje heeft gekocht?

Dank!

geen flauw idee van die stofbescherming

ik vermoed van wel

maar staat maybe in de datasheet?

Ik roep ook maar wat hier voorbij komt natuurlijk. Ik heb iig chip for brain gevraagd of ie dus SKHCAA levert. Daar gaat het dus volgens mij om

Dank iig voor 't antwoord rvooh

Ik roep ook maar wat hier voorbij komt natuurlijk. Ik heb iig chip for brain gevraagd of ie dus SKHCAA levert. Daar gaat het dus volgens mij om

Dank iig voor 't antwoord rvooh

Cy van ChipsForBrains is een goeie gast! :okdan:
Rogier ik denk dat je bij Cy wel aan het juiste adres bent. Hij maakt/laat veel oude dingen namaken (zie zn advertenties op Ebay met DUTCH erin)

maar ja zover was je zelf wsl ook al gekomen :P

succes met je speurtocht

Cy van ChipsForBrains is een goeie gast! :okdan:
Rogier ik denk dat je bij Cy wel aan het juiste adres bent. Hij maakt/laat veel oude dingen namaken (zie zn advertenties op Ebay met DUTCH erin)

maar ja zover was je zelf wsl ook al gekomen :P

succes met je speurtocht

ik heb al gevraagd of ie de omhulsels van de 303 gaat namaken :P

En zeker hij doet goede dingen maar mij gaat het alleen of die knopjes goed zijn. Dat is bij een 303 wel belangrijk. Anders moet je bij een foutje door die knoppen alles nog een keer inkloppen. Die van mij happeren nu z dat het geen pretje is om mooie 303 lijntjes te maken.

En hij is dus Nederlander?

Dank iig.

Nope is geen Nederlander, maar om de een of andere manier noemen ze de remakes: DUTCH

Volgens mij woont die gast in HongKong.. Vanuit daar worden iig de pakketten verzonden. De verzendkosten vallen reuze mee en alles is goed ingepakt. Hij hanteert op Ebay per product vaak USD of anders GBP (zal wel met de valutaschommelingen te maken hebben?!?!?).

Wat je zegt over de 303 is een veel voorkomend euvel. Heb je al geprobeerd de stof eruit te blazen met perslucht? Hierdoor blijven ze vaak al (iets) minder snel hangen na het inspelen.

nope, dutch is n aktie!!!

koop onderdelen dutch en hij doet shipment samen!
:erm:

of heb ik dat zo verkeerd voor!

jep TT nog bijna geen klagen van.
enkele kleinere dingen wel, ach ja, waar nie!
zeker goeie service, ... :okdan:

Nope is geen Nederlander, maar om de een of andere manier noemen ze de remakes: DUTCH

Volgens mij woont die gast in HongKong.. Vanuit daar worden iig de pakketten verzonden. De verzendkosten vallen reuze mee en alles is goed ingepakt. Hij hanteert op Ebay per product vaak USD of anders GBP (zal wel met de valutaschommelingen te maken hebben?!?!?).

Wat je zegt over de 303 is een veel voorkomend euvel. Heb je al geprobeerd de stof eruit te blazen met perslucht? Hierdoor blijven ze vaak al (iets) minder snel hangen na het inspelen.
Mmm ik ga morgen eens een busje perslucht halen. Dat is idd misschien wel slim. Dank!

geldverspilling

vervangen die handel.

aan max. 1 euro de knop (tzijn er 24) moet je niet moeilijk doen,
die perslucht duwt het stof enkel dieper

trouwens die nieuwe alps zijn voor zover ik weet incl. dust protection, maar de persoon die het me zei is op reis.

1 euro per knop? Das goedkoop. Zijn de prijzen zeker omlaag gegaan. Grappig trouwens die verwijzing naar dat oude topic van mij. Ik kan me helemaal niet herinneren dat ik dat had geschreven. Veel tekst voor mijn doen :)

laatste keer dat ik ze kocht is toch ook al lang geleden (2003?)
telkens 24 euro betaald, een keertje via een vriend die er 100 had besteld, en een keertje via synthforum (vraag me nietmeer wie)

Ik heb een tijdje geleden bij senso een setje voor m'n 303+606 gekocht en volgens mij was dat maar iets van drie tientjes. Ze passen nog door de brievenbus ook :okdan:

Hij heeft ze zo te zien zelfs nog:

attachment.php

Attachments

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    23,1 KB · Bekeken: 112
@Rogier:
Mocht je onverhoopt gaan bestellen. Ik wil graag 2 setjes. Het geld kan ik na de 25e bij je langsbrengen ;)

Chip for brain vraagt er zelfs maar 15 dollar voor maar dat zijn replica's volgens mij. Ik heb iig gevraagd of het de betreffende alps waren en ik wacht nog op antwoord. Ik wil liefst alles bij 1 zaak bestellen. Maar als het geen originele zijn dan ga ik bij senso 4 setjes bestellen voor ons.

Die andere link van 'patat met' zijn ze zelf $0,50 stuk maar dan moet je ze wel naar Nederland laten verschepen.

Chip for brain vraagt er zelfs maar 15 dollar voor maar dat zijn replica's volgens mij. Ik heb iig gevraagd of het de betreffende alps waren en ik wacht nog op antwoord. Ik wil liefst alles bij 1 zaak bestellen. Maar als het geen originele zijn dan ga ik bij senso 4 setjes bestellen voor ons.

Die andere link van 'patat met' zijn ze zelf $0,50 stuk maar dan moet je ze wel naar Nederland laten verschepen.

Die van senso zijn ook replica's. Wellicht kan je via hem wat meer info krijgen over welke replica's het zijn.

Back